De ce este important sa avem interfon pentru bloc

Am mai scris și în trecut despre acest subiect - interfoane și mai scriu pentru că am văzut că e destul de căutat.Multă lume vrea să își pună un interfon la bloc dar mereu se găsește câte un vecin să aibă câte ceva de obiectat. Preț, scop, când cum... știu sunt sigură că îl ai și tu pe ăsta în bloc :)
Oare un interfon electra e scump? ce preț are acest interfon ?  Cât costă racordarea întregii scări și cam cât are de plătit fiecare locatar în parte? Da multe întrebări dar fiecare are câte un răspuns și e chiar important să ai un interfon la bloc.



De ce este important sa avem interfon pentru bloc ?

Nu o dată cred că te-ai confruntat și tu cu diferite situații când cineva îți încearcă clanța de la ușă, sau cineva îți bate la ușă pentru o donație, un sondaj sau pur și simplu pentru a cerși. Nu de puține ori m-am tot trezit la ușa cu diferiți indivizi, uneori mi-e și frică să le deschid.Un interfon electra cred că mi-ar fi foarte indicat, am auzit numai de bine despre ei.Mult mai ușor, practic și sigur să ai un interfon la bloc.Astfel eviți multe neplăceri și uneori chiar nenorociri.Dacă interfonul este și video atunci este și mai bine. Sper exemplu copilul meu și alții din bloc își țin bicicletele în scara blocului , aseară cineva i-a furat bicicleta unei fetițe.Noroc că al meu a fost plecat la bunică-sa și și-a luat și bicicleta cu el.Dacă nu era inspirat să și-o ia cu el, acum rămânea fără- deci ce bun era un interfon
Trebuie să îmi conving vecinii să ne punem unul.

Găsești un interfon la preț avantajos


Sigur că da , pe site-uri de obicei se găsesc calculatoare și astfel îți poți calcula un preț estimativ.
Am făcut și eu o mică estimare și la un bloc de 4 etaje cu 14 apartamente prețul ar fi de 194 lei.Oare costă mult siguranța noastră?Eu zic că nu, mai ales că dacă nu ai acești bani o dată trebuie să știi că lucrarea se poate face în 3 rate.


Se asigură 24 luni garanție.
În preț sunt incluse 1 Tag de proximitate (tip breloc) și 1 cheie pe apartament.
Numărul de Tag-uri și de chei se pot suplimenta la cerere. Prețul unui tag suplimentar este de 10 lei, iar al unei chei este de 5 lei.
Durata de execuție: 1 zi.
Execuția lucrării începe la aproximativ 2-3 săptămâni de la semnarea contractului, în funcție de contractele deja semnate.

Dacă ești din Cluj și ai nevoie de un interfon search pe interfoane Cluj ,deși Electra Instal au două puncte de lucru București și Buzău aceștia se deplasează și în țară. Așa dar dacă spre exemplu ești din Cluj și vrei și tu interfon, nu trebuie să îți faci prea multe griji pentru acest aspect. Se montează .interfoane Cluj , Suceava sau orice alt județ.

Ce zici te-am convins de ce este important sa avem interfon pentru bloc ?Ai și tu nevoie de unul ?