Review - Fond de ten Catrice 24H Made to stay make-up 015

Hmm cred că mi-am cam găsit fondul de ten preferat.L-am căutat ceva timp și uite că l-am într-un final Catrice 24h 24H  Made to stay make-up .
În momentul de față acest fond de ten Catrice 24h , mă mulțumește pe deplin.Auzisem de un alt fond de ten de la Catrice, nu îi mai știu exact numele dar îl știu după ambalaj.Nu am găsit ce căutam dar în schimb l-am găsit pe acesta  și am zis să îi dau o șansă.După cum bine se știe tenul meu gras își face de cap și mereu am probleme cu rezistența fondurilor de ten.Cu tot cu pudră mai mult de 3-4 ore nu prea rezistă.
Surpriza a venit când am încercat acest fond de ten,rezistența sa este mult mai mare decât a celorlalte fonduri de ten testate.Îl folosesc deja de ceva vreme, însă nu am avut ocazia să îi testez rezistența și la temperaturi mai ridicate.De obicei atât timp cât sunt la servici 7-8 ore, fondul de ten e acolo, uneori cu mici ajustări,în rest nu am timp să mă pudrez sau mai știu eu ce, pe parcursul zilei.Nu rezistă cele 24deore promise (cel puțin la mine ) însă la sfârșitul zilei tot mai demachiez ceva.Este încă acolo și mai acoperă câte ceva.
Îmi place cum arată tenul după ce îl aplic, e mat și arată așa natural.Nu încarcă tenul și nici nu arată ca și o mască.
Acesta se găsește în 4 variante :
  1. Ivory Beige 005
  2. Nude Beige 010
  3. Vanila Beige 015 
  4. Warm Beige 025
 Nuanța aleasă a fost Vanila Beige 015 și consider că a fost alegerea cea mai bună.Oferă o uniformizare frumoasă a culorii tenului, nu are o acoperire mare, e mai degrabă mică spre medie dar nu mă deranjează lucrul ăsta.Când vreau să ascund ceva am alte fonduri de ten :)
Nu conține Anti-oxidanți și daaa nu se îngălbenește pe ten și nici nu se adună pe nicăieri.

Ingrediente: AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, PEG-10 DIMETHICONE, ISODODECANE, TRIETHYLHEXANOIN, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, GLYCERIN, NYLON-12, TOCOPHERYL ACETATE, PISUM SATIVUM (PEA) PEPTIDE, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, MAGNESIUM SULFATE, ACRYLATES/POLYTRIMETHYLSILOXYMETHACRYLATE COPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PROPYLENE CARBONATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ALUMINUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, POTASSIUM SORBATE, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE




Cantitate 30ml
Preț (aprox) +- 30lei
Valabilitate 12luni de la deschidere.
Nota 9/10
Și da îl voi recumpăra.

Etichete: ,