Golden Rose -Cireși de mai


Săptămâna trecută am purtat o manichiură de care parcă nu mă mai săturam.Nu am mai folosit demult lacul de unghii de la Golden Rose Care+Strong nuanța 137 și căutând prin colecție am dat de ea.
Adevărul e că rezistă foarte bine pe unghii și dacă nu trebuia să fac alt model sincer aș mai fi lăsat încă vreo săptămână :)) Pentru că am trecut demult de faza să am unghiile pur și simplu date cu ojă. m-am gândit să le fac ceva.
Să aplic ceva decals-uri parcă nu mă mulțumea nimic, așa că m-am gândit să ștampilez ceva.Am căutat ce-am căutat și am dat peste aceste floricele care după mine seamănă cu flori de cireș.Nu știu dacă e așa dar mie așa mi-a venit și așa le-am purat, mai ales că suntem în luna mai sezonul cireșelor.
Am aplicat și câteva pietricele colorate pe inelar și mijlociu și cam asta a fost manichiura.
Mie una mi-a plăcut rezultatul și ar trebuii să port mai des această nuanță.




Etichete: , , ,