Blugi brodați și rucsacul Evelyn

Blugi Dresslily 
Adidași Bonprix
Maieu H&M
Blaizer CA
Choker - ToSave 
Rucsac Adona.ro




Cam așa aș descrie ținuta mea, de fapt de aici am plecat atunci când am compus ținuta. Dacă îmi iau perechea asta de blugi, și noua mea iubire rucsacul Evelyn, ce pot să combin cu ele.
Nu a fost greu am mers pe casual, sport și a rezultat o ținută lejeră perfectă pentru o mică ieșire într-o duminică.
 Despre rucsascuri damă am mai vorbit în diferite postări, și dacă ai citit măcar unul dintre acele articole ai văzut că de la achiziționarea primului rucsac damă m-am cam îndrăgostit de ele.
Un rucsac damă casual nu ar trebui să îi lipsească nici unei femei, mi se pare atât  de practic și un adevărat must- have. Pe amândouă le am de pe Adona.ro și deja am mai văzut câteva modele de rucsacuri,nu știu ce să fac, recent am zărit unul perfect pentru vară, colorat și plin de viață.
Și pentru a reveni la ținuta de astăzi ,doar un rucsac damă piele ecologică e tot ce îmi lipsea.
Mi se pare mult mai practic decât o geantă de mână sau umăr, arunci când porți adidași și când nu ai chef să cari nimic după tine. Rucsacul ți-l pui în spate  pe un umăr sau indicat pe amândoi și aia e. Rucsacul Evelyn e chiar foarte încăpător și pot căra multe în el.

Blugii brodați sunt și eu un oare care must have în acest sezon și arată foarte bine după părerea mea.Clar trebuie să îmi mai iau cel puțin o pereche, e nevoie doar să o găsesc pe cea perfectă pentru mine.









Cam atât și cu și despre blugii mei brodați dar și despre rucsacul Evelyn care ma cam obsedat în ultimul timp.Dar ce să îi fac dacă se potrivește la orice și e așa ușor de purtat.
 Tu ai un rucsac ? Dacă nu ai încă unul,sfatul meu să îți iei unul cât mai repede, nu știi ce pierzi.

Etichete: , ,