3 rochii în wishlist-ul de vară

Perioada asta am profitat de zilele libere și am hoinărit prin mediul online.Am năvălit în magazinele de fashion online și mi-am făcut listeeee. Rosegal s-a aflat și el printre magazinele vizate și da mi-am pus în coș câteva lucrușoare.
Mda sandale, am văzut și eu puțin soare și deja mă gândesc la căldură la vacanță.
Prețul este unul foarte mic și dacă sunt și rezistente fac o super afacere.Am o pereche de sandale asemănătoare de pe un alt site care se prezintă excepțional după ce le-am purtat vreo 2 sau 3 veri la rând. Aproape 14$ un preț mult prea mic .Oricum sunt o mulțime de modele dacă nu îți place acesta.





Și pentru că momentan sunt axată pe rochii , instant mouse-ul ma dus exact în locul potrivit.
3 rochii în modele și stiluri diferite însă care îmi plac în egală măsură.Sincer nu știu care îmi place mai mult și nici nu știu unde aș putea să le port pe fiecare dar eu știu că îmi plac și le vreau în garderoba mea.


 



http://www.rosegal.com/vintage-dresses/retro-style-high-waisted-floral-print-women-s-dress-626870.html




Zi și tu dacă nu e grea alegerea.. tu ce rochie ai alege?

Etichete: ,