Idei cum să porți un rucsac damă



Ruscacul a devenit unul din accesoriile mele preferate,de când am descoperit cu greu mă despart de el. Un rucsac damă nu cred că ar trebui să lipsească din nici o garderobă.
Se poate combina atât de ușor la diferite ținute și poate fi atât de practic.

De ce să porți rucsacuri damă ? 

După cum am mai spus, rucsacul este un accesoriu must have mai ales în acest sezon. Este extrem de versatil, chic și ușor de asortat în orice moment al zilei. Un rucsac dama casual este un accesoriu ce îți poate scoate din anonimat orice outfit, dacă știi cum să-l porți și mai ales cu ce piese vestimentare îl poți asorta pentru un look absolut stylish.

Am mai făcut eu un articol în legătură cu aceste rucsacuri damă și la fel ca și atunci îmi exprim dorința de a avea cât mai multe modele.
Deja am pus ochii pe acest rucsac Evelyn de la Adona.ro.

Am văzut poza de pe site dar și poza reală nu există nici o diferență și e foarte drăguț.
Pare destul de încăpător și pare perfect de purtat atât de zi cu zi cât și la școală de ce nu.Eu cu rucsacul meu am cărat multe și l-am purtat aproape zilnic.Este în perfectă stare și e foarte rezistent.
Știu deja că  acest rucsac se află în categoria rucsac damă piele ecologică și știu că majoritatea produselor de pe Adona sunt calitative iar prețurile sunt foarte bune.Se găsește în mai multe variante de culori printre care și acest superb albastru care este perfect pentru vara ce urmează :)


Idei cum să porți un rucsac damă

Chiar dacă alegi un stil clasic, cu sacou și pantofi cu toc înalt, un rucsac poate fi la fel de practic și îți da un aer chic ținutei.
La fel dacă optezi să porți o fustă de tulle,poți încerca și varianta cu o pereche converși și o bluză relaxată,
împreuna cu accesoriile favorite și rucsacul îți completezi perfect ținuta și ești gata de plimbare.
În călătorii este foarte important să ai o geantă încăpătoare și ușoară,da știu vrei să cari totul după tine și în plus trebuie să cari toate suvenirurile.
Pentru aceasta poți alege o ținută lejeră: pune pe tine cei mai comozi blugi pe care îi ai, teniși albi și o bluză statement. Rucsacul în spate, eventual ochelarii de soare preferați, poate și o pălărie și ești cea mai cool fată :)

Acum că ți-am dat deja câteva idei despre cum să porți un rucsac, sunt curioasă dacă ai purta și sunt curioasă dacă nu ești genul de persoană care poartă un rucsac doar la ținute sport.






Din cauza multiplelor cereri momentan acest model nu se mai găsește pe site însă dacă mai ai răbdare luni poți să ți-l achiziționezi.
Dacă însă ești nerăbdătoare poți să intri pe site și să îți găsești un alt model, eu am găsit o mulțime și mi-a fost atât de greu să mă hotărăsc doar asupra unuia.





Tu porți rucsacuri ? Ți se par mai practice ca o geantă normală ?

Etichete: ,