Holographic glitter nails

Deși  o astfel de manichiură este puțin mai pretențioasă.migăloasă și necesită acordat puțin mai mult timp, rezultatul este unul foarte frumos.


M-am cam îndrăgostit de astfel de glitter.La ultima comandă aplicată pe Bornprettystore mi-am luat două astfel de glittere și nu mă pot hotărâ care este mai frumos.
Dacă țin bine minte și deși am câteva cutiuțe cu glitter nu știu dacă le-am folosit o dată sau de două ori.Acestea două însă deși le-am folosit câte o dată pe fiecare vreau să mai încerc.Trebuie să mă mai perfecționez cu aplicarea lor și vreau data viitoare să aplic și un model ceva (poate)
De data aceasta am vrut să las manichiurile simple,nu am vrut să le umbresc frumusețea
Prima cutiuță încercată a fost nuanța  de glitter #7. 
Am avut ceva aventuri, glitter peste tot, pe masă pe jos, pe unghii,maini, haine :)) nu mai puteam scăpa de el.De asta am și zis la început că manichiurile în acest fel sunt mult mai pretențioase și necesită mai mult timp la realizarea ei.În primul rând trebuie aplicat un strat uniform de glitter, trebuie avut grijă ce lac de unghii aplici ca și bază și trebuie avut grijă ca fiecare locșor de pe unghie să fie acoperit.Acum știu și pe viitor îmi voi da mai mult silința și oricum se vede o diferență între nuanța 7 și nuanșa de glitter #6.
Mai sunt și cele tip oglindă și chiar aș vrea să le încerc și pe alea sunt tare interesante.Prețul unei astfel de cutiuțe începe de la 0,99$ supe ieftin iar dacă vrei să îți comanzi poți să beneficiezi și de reducerea de 10% doar dacă aplici codul BNDX31.
Sunt curioasă dintre cele două care este nuanța ta preferată.





 







Etichete: , , ,