Cu ce mi-am vopsit părul și sprâncenele


Hello, Hello!

Acum ceva vreme am făcut o nouă comandă pe site-ul Pentru corpul tău și m-am gândit ca de data aceasta să îmi schimb puțin culoarea părului.
Am mai pus o comandă al ei, am fost mulțumită și am dat-o și pe cea de-a doua.Posibil cât de curând să vină și cea de-a treia pentru că mă atrag prețurile.
Pentru a-mi schimba culoarea părului am optat pentru Garnier Color Sensation 4,6 Roșu închis .
E prima dată când aleg o vopsea din această gamă și până în momentul de față sunt mulțumită.
Sunt deja vopsită de vreo  3 săptămâni, vreo 6 spălări la activ și culoarea e acolo, bine o și întrețin cu balsam pentru păr vopsit dar na ...cât ajută și el ?
 De ajutor mi-a fost din nou fluidul pentru șters vopseaua de păr de la Kallos, cumpărat tot de pe site.Ți-am zis că sunt multe chestii interesante și ieftine.
De pildă vreau să continui cu această nuanță pentru că îmi place mult cum îmi stă.De cumpărat o voi cumpăra tot de pe Pentru corpul tău.ro pentru că e mai ieftină decât în supermarket, în jur de 14lei. Fluid de curățare nu am văzut prin magazine deci voi avea nevoie și de unul nou și da se anunță o comandă nouă :)


 Și pentru că eram pusă pe vopsit mi-am ales și o vopsea de gene și sprâncene PROFIPIL de la Kallos.
Mereu când mă machiez îmi creionez sau fardez sprâncenele,am zis că dacă le vopsesc o perioadă stau mai liniștită.Zis și făcut mi-am ales nuanța maro #3, un oxidant de 3% și am obținut un look natural al sprâncenelor mele. Nu sunt adepta conturului ăla exagerat și la dungă..le prefer mai naturale doar puțin colorate.
Cu ajutorul vopselei am obținut look-ul dorit.Aceasta se prepară exact ca și vopseaua de păr,doar că se tine pe sprâncene 5 sau 10 minute,în funcție de intensitatea dorită.
O dâră de 2cm se amestecă cu 10picături de oxidant și se aplică pe sprâncene sau gene.Se ține timpul dorit apoi se șterge cu o dischetă umedă și apoi se spală cu apă caldă.Cam 2 săptămâni am sprâncenele vopsite și uiți de fard.Dacă vrei poți repeta acțiunea pentru că pe la o săptămană jumate deja se vede că fardul începe să se șteargă.
Un tub este valabil 12luni deci ai timp berechet să consumi produsul.
Este și ieftin 8,9 lei și merită o astfel de investiție dacă îi pot spune așa.
Se pare că încet încet descopăr tot mai multe produse Kallos și chiar îmi plac.


 

Tu ce produse și ce vopsea folosești să te vopsești ?







Etichete: , , ,