Review - Pudră matifiantă Bottega Verde.ro


Așa cum sunt mereu în căutare de fonduri de ten,așa sunt și în căutare de câte o pudră bună.
O pudră bună pentru mine este o pudră care să nu îmi încarce tenul, să nu arate urât și care să îmi matifieze tenul.
Tot odată o pudră bună trebuie să și reziste bine pe ten iar împreună cu fondul te ten să facă o treabă bună.Tenul meu are nevoie de  produse care să matifieze bine și să aibă rezistență îndelungată.
Este o pulbere cremoasă, inovatoare, incredibil de moale, rezistentă la apa și, din acest motiv, este perfectă și pentru a o folosi când stam la soare sau facem sport. Pudra oferă confortul unei aplicări de calitate ce uniformizează aspectul tenului.- Cam așa sună descrierea oficială a produsului.
Momentan nu am testat pudra pe vreme caldă ...dar sigur o voi face la vară. Bine pe timpul zilei nu prea obișnuiesc sa pun fond de ten și mai ales pudră.dar la ocazii mai speciale o fac.
După ce am folosit pudra o perioadă îndelungată de timp,  am ajuns la concluzia ca e cam ceea ce caut eu.
NU îmi încarcă deloc tenul și arată foarte natural pe ten.Împreună cu fondul de ten rezistă bine și chiar nu am probleme . Deși tenul e gras,pudra îl ține destul de mult mat.De cele mai multe ori când ajung acasă de la servici ,după cele 8-9 ore,tenul meu arată aproape ca și atunci când m-am machiat.


Preț 65 lei
Gramaj 9 gr
De unde îl poți cumpăra - Bottega Verde.ro
Nota 10/10


Etichete: , ,