Peria rotativa babyliss brush 800


Niciodata nu am stiut ce si cum sa imi aranjez parul.E o chestie grea pentru mine :) Am zis ca voi face niste cursuri,poate am sa stiu si eu ce sa ii mai fac parului asta.Dupa cum stii l-am avut o perioada  lung si mai mult decat lasat pe spate,prins in coada,coc nu prea stiu ce sa ii fac.
In plus firul de par e si unul subtire si lipsit de volum..
Avand parul drept si lipit de cap de cele ma multe ori caut metode pentru coafuri mai cu volum.De aceea de multe ori optez pentru bucle.Fie ele puse pe moate fie cu ondulatorul.
Daca nu am timp de facut bucle optez doar pentru parul lasat liber pe spate dar cu mai mult volum .De multe ori peria rotativa este salvarea mea,pentru ca isi face repede treaba si e si foarte simplu.
De cand ma stiu , am fost un dezastru in materie de hair style .
Grav este ca mi-am luat si placa de par, cica sa imi fac bucle...da de unde bucle ca nu imi ies nici de a naibi .

Totusi cu tehnologia asta avansata , intr-un final reusesc si eu sa imi coafez cat de cat parul si sa nu imi mai stea lipit de cap.Da am un fir de par subtire  si e lipsit de volum.
Dupa cum ziceam tehnologia asta e si pentru oameni mai nepriceputi asa ca mine :) 
De ceva vreme am descoperit peria rotativa babyliss brush 800 .Mare noroc pe mine ca am reusit sa mai dau volum parului si am reusit sa am si eu un par coafat dragut numai bine pentru iesit in oras sau mers la servici. 
Peria I-pro brush800 este o perie rotativa care te ajuta sa iti usuci si sa iti indrepti/ondulezi parul in acelasi timp.








Dupa ce ma spal pe par incep intreg procesul de coafare/uscare.Nu trebuie decat sa imi impart parul in cateva sectiuni si prin miscari simple de periere sa imi usuc si coafez parul.
Babyliss I-Pro Rotating Brush 800 este o perie rotativa ce usuca, indreapta si coafeaza parul in acelasi timp. Are doua trepte de temperatura si nu degradeaza fibra capilara deoarece are incorporata tehnologia pe baza de ioni ce ofera stralucire parului si il protejeaza in timpul tratamentului termic.
Are doua directii de rotatie si te ajuta sa ai mereu un par impecabil, plin de volum si stralucire.
Peria are două setari de temperatura si doua perii din par natural de mistret potrivite pentru parul scurt /mediu si cel lung.
 Peria vine insorita de manual de utilizare, garantie 3 ani si 2 perii rotative interschimbabile,
 una de 35mm cu strat termic, pentru par mediu si una de 50mm tot cu strat strat ceramic pentru parul  lung.

Pentru a schimba periile intre ele nu trebuie decat sa infiletezi o perie pe corpul aparatului si  sa o fixezi, actionand butonul situat in partea superioara a periei.
Pentru a scoate peria, deblocheaza si scoate-o incet.E foarte simplu sunt sigura ca te vei descurca.

Si pentru ca pana acum am spus mai multe detaliile tehnice,hai sa spun doua - trei  vorbe si despre experienta mea.

Eu una am folosit ambele perii chiar daca sunt pentru lungimi diferite de par.Am folosit si pe parul lung dar si pe cel mediu de acum.Pentru că da am avut doua lungimi de par,lung si mediu.

Parul sta lipit de cap dar cu ajutorul periei am reusit sa ii dau volum si sa nu se lase foarte curand.Conteaza foarte mult, pentru ca de obicei si buclele si volumul se lasa  destul de rapid.
Bucle nu am reusit sa imi fac, insa am reusit sa imi ondulez putin  varfurile.Volum in partea de sus si varfuri ondulate - mie imi suna a coafura  :) Cel putin pentru mine persoana aia care avea parul prins in coada :)Cu putina spuma dar si cu fixativ am avut par coafat chiar si doua zile ..o mare performanta pentru mine..


Cablul este suficient de lung  dar are si dispozitiv de rotire. Astfel nu trebuie sa stau langa priza si nici nu ma incurc in el.Acesta se roteste dupa bunul meu plac si nu avem probleme :)








 





O gasiti aici