marți, 14 martie 2017

Notd - Purple nails


Astăzi am o manichiură mov. Am răspuns afirmativ propunerii Oanei și am profitat de mov la maxim. Nuanța #32 chiar nu o folosisem niciodată și a fost o ocazie foarte bună.
Cred că cele două nuanțe s-au completat foarte bine.
Nuanța #21 este o nuanță de lavandă foarte plăcută și perfectă pentru primăvară/vară așa cum îi spune și numele de altfel.După cum se poate observa și de data aceasta Essence a fost la putere, am început să folosesc tot mai des oje de la această firmă.
Acestea fiind spuse las mai jos imaginile să vorbească în locul meu.





Share:

6 comentarii:

  1. Foarte mult mi-a placut manichiura ta, si multumesc ca ai acceptat invitatia <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu din suflet draga mea :*

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta de mov. Nu am mai purtat de foarte mult timp mov pe unghii si imi place mult rezultatul tau. Ai niste unghii absolut superbe

    RăspundețiȘtergere
  3. Alternanta nuantelor de mov este minunata ,la fel si floricelele aplicate .Frumoasa de tot aceasta manichiura .

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba manichiura iar nuantele de mov sunt mortale. Movul este culoarea mea preferata.

    RăspundețiȘtergere