Caut telefoane la reducere

Astăzi vorbim despre telefoane. Nu știu dacă am mai deschis vreodată acest subiect pe blog însă e un început în toate.Dacă stau și mă gândesc mai bine sunt sigură că nu am vorbit niciodată despre telefoane mobile , de ce ? Simplu nu mă prea pricep la acest subiect.
Adevărul e că îmi plac ca și aspect fizic,dar interiorul și ceea ce știu ele să facă mă cam depășește :))
Momentan dețin un Samsung J 5, cumpărat de acum 2 ani.Săracul a avut mult de suferit cu mine dar văd că rezistă și rezistă. Noi doi avem o relație mai deosebită,ceva asemănător cu reclama la fixativ.. Londra plouă coafura rezistă. Paris - vânt coafura rezistă :))





Cam așa e și la noi a căzut de la etaj, a rezistat, a căzut în cadă. a rezistat, a căzut un obiect ascuți pe ecran a rezistat ...și multe altele :)) Sincer nu mă gândeam dar e bun la capitolul ăsta.
După cum ziceam la început atunci când îmi aleg telefonul  nu stau tare mult să văd ce și cum. Mă interesează aspectul să aibă cameră bună și memorie.Înainte am avut un Nokia și l-am părăsit pentru că nu avea cameră frontală și nici Android.
Deci criteriile pentru care am ales Samsung în detrimentul Nokia a fost în primul rând Androidul, apoi camera frontală și mărimea ei.Sunt mulțumită cât de cât de el, dar sincer l-aș schimba și pe ăsta pentru că deși are memorie de 8 GB, mai bine de jumătate este softul iar cu cardul nu prea am ce face pentru că nu intră nimic pe el.Nu știu e tare aiurea și nu înțeleg care  e problema cu el.L-am dus pe 3 persoane până acum și nici una nu i-a dat de capăt.Foarte multe aplicații nu am pe el, cele uzuale, facebook, instagram, wattzup, yahoo mail, un joculeț , și câteva poze. Toate au dimensiuni mici și cu toate acestea memoria e plină.
Deci da, momentan sunt în căutare de telefoane.Am tot dat search pe reduceri telefoane și sper că într-un final să găsesc ceva telefoane smartphone care să mă mulțumească pe deplin. 
Cu toate că așa e cam la toată lumea, la început totul e roz, dar după o perioadă când te plictisești de un lucru îi tot cauți defecte.Sincer nu vreau ceva anume, după cum am zis trebuie să corespundă anumitor criterii ale mele.

Tu ce telefon ai ? Cum te înțelegi cum el ?