marți, 28 martie 2017

Bornprettystore Waterdecals BPY01

Săptămâna trecută am avut parte de mai multe colete.Printre ele și comanda mea de la Bornprettystore,aceste minunății #BPY01 au ajuns în posesia mea. Erau demult așteptate, pentru că am dat comanda prin ianuarie și abia în martie a ajuns.Cum le-am primi le-am și pus la treabă , le-am combinat cu oja de la GoldenRose Wow #35 câteva ștrasuri și gata manichiura.
Spre bucuria mea m-am mai perfecționat puțin și rezultatul a fost unul mult mai reușit față de celelalte încercări cu acest tip de waterdecals.








Eu una fac des cumpărături în materie de nail art de pe Bornprettystore, dacă și tu ești o clientă fidelă poți beneficia și de 10%  reducere  dacă înainte de finalizarea comenzii aplici codul BNDX31 .


Spor la cumpărături !





    Share:

    19 comentarii:

    1. Eu am un premiu de primit de la ei din luna decembrie, castigat pe blogul Kaiyo Aino, tot m-au dus cu vorba asa ca sa nu aud de ei.

      RăspundețiȘtergere
    2. Foarte frumoase unghiuteeee, super model, am luat si eu din astea vreo 5 variante <3

      RăspundețiȘtergere
    3. Esti buna! Faci manichiuri de parca ai fi o profesionista.

      RăspundețiȘtergere
    4. ti-a iesit foarte bine manichiura :D
      imi place si combinatia de culori

      RăspundețiȘtergere
    5. Am admirat manichiura ta si pe Instagram si mi-a placut foarte mult.

      RăspundețiȘtergere
    6. A iesit super, o manichiura extrem de ingrijita cum numai la salon vezi. Bravo!

      RăspundețiȘtergere
    7. imi plac unghiutele tale,mereu colorate si frumos aranjate,felicitari!

      RăspundețiȘtergere
    8. Ce dragute ti-au iesit unghiutele, imi place culoarea, e calda :)

      RăspundețiȘtergere
    9. Culoarea unghiilor tale, ca si desenul, este excelenta! Un corai fin si deosebit!

      RăspundețiȘtergere
    10. Sora mea e mare fan culoarea aceasta! Are si o rochie de culoare coral! Poate ii fac cadou o astfel de oja!

      RăspundețiȘtergere
    11. waw :), multa veselie pe unghiutele tale, imi place!

      RăspundețiȘtergere
    12. Am vrut sa iau si eu de la Avon acele decoratiuni, dar nu eram sigura ca ma descurc cu ele.
      Imi place design-ul ales de tine!

      RăspundețiȘtergere
    13. Imi place foarte mult manichira ta, cat si produsdele comandate.

      RăspundețiȘtergere
    14. coletele din china ajung super greu anul asta, nu stiu care e treaba cu ei :( n-am mai comandat de ceva timp de la bps

      RăspundețiȘtergere
    15. Ce unghii faine ai. Ai si imaginatie! Eu nu as fi ales liniile alea. Adica nu m-as fi gandit ca ar putea arata atat de bine

      RăspundețiȘtergere
    16. Imi plac multe aceste dcals-uri dar numi-am facut curaj ca sa-mi cumpar si eu. De vina e coada de la vama la care a trebuit sa stau la ultimul pachet.

      RăspundețiȘtergere
    17. Ce unghiute superbe ti-ai iesit! Site chinezesc? Ce se intampla cu site-urile din China? Am niste comenzi din ianuarie si nici acum nu mi-au sosit.

      RăspundețiȘtergere
    18. Foarte frumoasa manichiura ta! De mult n-am mai dat comanda la ei!

      RăspundețiȘtergere