Rucsacul - un mush have în sezonul acesta



Rucsacuri au existat de când oamenii au decis că e mai ușor să cari greutăți mari în spate.Una din modalitățile inedite de cărat, era să folosești un sac, cu bretele atașate.

Astăzi rucsacul este un accesoriu must have in garderoba ta. Versatil, extrem de chic și ușor de asortat în orice moment, rucsacul este un accesoriu ce îți poate scoate din anonimat orice outfit, dacă știi cum să-l porți și mai ales cu ce piese vestimentare îl poți asorta pentru un look absolut stylish.
 Sezonul acesta este un must have să ai în colecția ta de genți cel puțin un  rucsac dama sau un ghiozdan.Acestea au  devenit în ultima perioada o piesa foarte importantă și aproape nelipsită din garderoba unei femei.Un rucsac dama casual  bine ales poate adaugă o notă de personalitate și un plus ținutelor tale de primăvara.
De ceva vreme am și pus ochii de câteva modele de rucsacuri damă  și tare mă bate gândul să îmi măresc colecția de genți.
Pentru primăvară și vară sunt perfecte și ușor de purtat.
Cum să nu iubești acest rucsac când acele bufnițe sunt atât de drăgălașe.Da am o afinitate pentru ele și mai mult ca sigur acest model va fi al meu.

 

Rucsac dama  piele ecologică piele ecologi- nici la această categorie nu e de omis.Unul mai drăguț ca celălalt și aici chiar îmi este greu să aleg un model dintre cele 3. 



Un rucsac negru  îți  dă un aer elegant, extrem de relaxat și chiar ușor ștrengăresc. Fie că optezi pentru modelele clasice de oraș, sau pentru cele de tip servietă  le poți purta cu piese din denim sau de ce nu la ceva mult mai elegant .






 

 


 Și cireașa de pe tort, dacă pot spune așa, este rucsacul Monique. Monique este un rucsac de damă casual, cu imprimeu floral, feminin, care datorită culorii și modelului, ma cucerit instant.Acest rucsac= primăvară.Este atât de vesel și parcă îmi spune abia aștept primăvara să port un rucsac colorat.

 Tu pe care îl alegi ?

Etichete: ,