sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Saturday's Theme- 2.Pantone Colors

Culorile pantone de anul acesta sunt 10 la numar.Printre ele  se gasesc și cele doua nuante de verde - Greenery si Kale .
Se pare totuși că Greenery este in topul preferințelor .

Modelul realizat de mine , a vrut să fie o combinatie intre cele 2 .Nu știu cât de bine am reuși însă mie imi place rezultatul.Deși unghiile sunt intr-o culoare mai stridentă.modelul mi se pare totuși mai elegant.
Și pentru ca am pregătit inițial o altă manichiură,iar acum inainte să postez m-am razgândit nu am  mai făcut și o poză cu  produsele folosite.
Dar in câteva cuvinte îți pot explica că pentru bază am folosit nelipsitul tratament Eveline 8 in 1 , apoi Golden rose wow nr.98   .După ce s-a uscat bine stratul de ojă am ștampilat modelul de pe o  plăcută no name și cu o ojă tot no name pentru ștampilat.
Am sigilat totul cu top coat-ul de la Rimmel 60 sec și mai jos poți vedea rezultatul. 










Share:

11 comentarii:

  1. Foarte frumoase, ti-au crescut si unghiutele, Love it :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea 💚
      Au crescut si am reusit sa le dau si o forma frumoasa

      Ștergere
  2. Foarte frumoase, iar cele doua nuante de verde sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, ma bucur ca iti plac. Pupuci 💚

      Ștergere
  3. Se vede superb! Nu ma gandeam ca 2 nuante de verde vor arata atat de bine impreuna.
    Modelul imprimat este printre preferatele mele. ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase, si daca este cu verde este si mai OK.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce unghiute frumoase!Imi plac mult dar mai ales forma unghiilor tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult nuanta ojei cu care ai aplicat modelul. E frumoasa foc!

    RăspundețiȘtergere
  7. mai mult imi place verdele menta, pe acela il ador! dar nuanta de anul asta nu e printre preferatele mele! oricum, modelul tau e super!

    RăspundețiȘtergere