marți, 24 ianuarie 2017

Ootd - Color in my life


Îți ziceam zilele trecute că a ajuns într-un final un mult așteptat colet de la Fashion Mia.Deși el a fost trimis prin curier pentru a ajunge cât mai repede , acesta a ajuns cam în același timp în care ar fi ajuns și un colet prin poșta vamală.În fine el ajuns în țară inainte de sărbători iar la mine a ajuns zilele trecute , de ce ?Intreabă Dhl care au niște reguli de rahat.Pe langă asta am mai avut și de plătit o taxă de 150 ron, noroc cu cei de la Fashion Mia că s-au oferit să imi restituie suma plătită.
Bun.. și acum că mi-am zis oful să revenim la ale noastre .
Nu am mai postat demult un ootd și chiar imi era dor .De pe site mi-am comandat 4 produse ,un palton, un hanorac , o rochie pe care o pot purta tot pe post de hanorac dar și această bluză.
 E plină de găurele și nu e tocmai pentru sezonul acesta pentru că are mâneca tip fluture și e incomodă pe sub haine, dar pentru toamnă  ,primăvără va fi minunată.
E dintr-un material moale, gen mohair și e foarte plăcută la atingere, nu e genul acela de material care te zgârie sau te mănâncă.
Pe site scrie ca este mărime universală ,însă pe bluza mea scrie marimea M, oricum e un model mai mare și incap în el și persoane mai plinuțe dar și cele mai slăbuțe.

Shirt Shein
Jeans H&M
Boots Bonprix








Follow and vote me

Thank you  !!!

Share:

19 comentarii:

  1. Mie imi place mult bluza si ai asortat-o perfect chiar si pentru vremea asta cu temperaturi pe minus. Like!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , ma bucur ca iti place, sa stii ca desi e cu multe gaurele , chiar tine si putin de cald, doar ca e cam incomod de luat pe sub haine

      Ștergere
  2. Este minunata bluza, imi place culoarea, este ceva deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place mult gentuta si ghetutele ,sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa tinuta! Si bluza are niste culori superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tinuta e superba si echilibrata cromatic.
    Imi place si geanta si bluza si mai ales ghetele

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place outfitul tau, bluza e superba, iar ghetele...le ador! Esti o pata de culoare in zapada!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este un outfit perfect si-mi place backgroudul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie tot bluza mi se pare de mare efect. Oricum intreaga tinuta as purta-o si eu pentru ca e pe stilul meu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti sa o asortezi intr-o gramada de feluri, se vede misto cu camasa de blug pe dedesubt.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte faina e in combinatie cu camasa!!

    RăspundețiȘtergere
  11. ESTE FAINA BLUZITA SI POTI SA O PRTI CHIAR SI CU UN TRICOU CAND SE FACE CALD ,ACUSICA VINE PRIMAVARA -SPER!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si la primavara-vara se va potrivi perfect cu un maieu colorat pe dedesubt.

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumoasa tinuta, la primavara o sa poti iesi asa perfect, fara sa ingheti!

    RăspundețiȘtergere
  14. O combinație superba!Îți vine perfect!😉

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa tinuta. Toate imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place cum ai ales sa porti bluzita peste camasa din denim! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur sa vad ca avem gusturi comune. Am si eu acelasi pulover doar ca eu l-am purtat cu ceva pe negru. Imi plac mult pozele tale si se vede frumos si cu o camasa de blug pe sub ea!

    RăspundețiȘtergere