De ce prefer farmacia online ?

Cand vine vorba de farmacii de multe ori te gandesti ca nu are rost sa dai comenzi online cand ai atatea in oras.
Ei bine stii nu stii , eu stau intr-un oras mic. Farmacii sunt vreo 6-7 sa zicem, dar nu tot timpul nu gasesti ceea ce cauti sau de multe ori gasesc online mai ieftin decat in oras.
Fiind in cautare de produse pentru imunitate si pentru tratarea racelilor....ca deh suntem in sezon :), am descperit o farmacie ieftina iasi . De ce prefer farmaciile online mai mult decat cele fizice ? E simplu pentru ca o farmacie online nu va investi la fel de mult în componentele de management ale unui spatiu fizic si isi poate controla mai usor stocurile si cheltuielile,deci preturi mai mici la medicamente .
De asemenea prefer farmacia online pentru ca pot naviga foarte usor,imi pot cauta produsele dorite ,le pot analiza in voie.Spre exemplu intr-o farmaice fizica nici nu stiu ce produse sunt, vad multe medicamente dar nu stiu ce si cum e cu fiecare, doar daca intreb de un produs anume pe care il sti sau daca  mi se recomanda ceva de farmacista.
Pe site e mult mai simplu un simplu search pe problema pe care o am si acolo vad tot ce mi se recomanda. Astfel gasesc produse noi de care nici nu stiam si nic nu deranjez cu n'spe mii de intrebari.
Nu sunt nevoita sa merg in oras la farmacita si sa o intreb de aia aveti?Dar de aia?pot sa o vad, pot sa citesc prospectul ?pot sa nu stiu ce....oricum m-ar injura  :)) 
Asa ca mai bine prefer ca sa imi fac cumparaturile online,mult mai simplu si mai comod.

Medik-on.ro este una din farmaciile online ieftine pe care o frecventez destul de des.Aici gasesc de toate pentru toti cum se zice in popor.
Produse farmaceutice, produse cosmetice - dermatocosmetice mai exact , produse pentru igiena,produse pentru bebelusi dar si jucarii .tehnica medicala si multe altele .
In plus lunar sunt multe oferte si chiar se merita sa profiti .
Facand  o comparatie cu preturile de la farmacia din cartier ,deci platesc transport prefer sa cumpar online. Daca cumpar mai multe bucati sau daca iau diverse produse imi scot si pretul transportului.

In momentul de fata, la oferta lunii gasesti seturi formate din produse Avene, Bioderma  sau Vichy. Daca vrei sa faci cadou un astfel de set inca mai ai timp, livrarea se face prin curier iar pana sambata vine sigur :) 
In concluzie cam acestea ar fi argumentele mele in legatura cu faptul ca prefer mai mult farmaciile online decat pe cele fizice.Bine or mai fi ele, dar in mare astea sunt 
Tu ce fel de farmacii preferi ?