Notd- Autumn flower

Multa vreme a trecut de cand o manichiura n-am mai facut . :) 
Da e 12 noaptea si eu am chef de rime ....
Indata trecem in noiembrie :) luna mea preferata sa zicem, nu neaparat din prisma vremii ci pentru ca primesc cadouri,sunt dublu sarbatorita deci..In fine,sa nu ne abatem de la subiect.
Deci unde ramasesem? Trecem in luna noiembrie si eu am prin calculator o manichiura intr-o culoare tomnatica superba.E pacat sa vina iarna si eu sa nu fi apucat sa ti-o arat.De pe la mijlocul lui noiembrie o terminam cu floricele trecem la mosi craciuni,la fulgi sau peisaje de iarna.
Asa dar ,sincer nu mai stiu de unde am aceasta oja.Am cumparat-o de pe la un blog sale de undeva.Mi-a placut tare mult nuanta dar si finisul pe care il lasa.Se usuca ..hmmm nu foarte repede dar e ok,posibil sa fi fost mai veche,nu stiu zic si eu.Dupa cum am zis am luat-o de la un blog sale si cine stie de cand a avut si fata respectiva.Acestei nuante de la Essence 111 english rose nu am putut  sa ii atribui decat niste floricele.Sincer trandafiri potriviti pentru nuanta asta nu am avut dar am ales altfel de floricele mai tomnatice zic eu. 

Si pentru ca m-am intins mult cu vorba si oricum vorbesc mult,prost si fara rost , eu zic ca e mai bine sa te las sa te uiti la poze si sa imi spui parerea ta dupa.








Etichete: , , ,