Notd - Carouri pe unghii


Carourile- unul din imprimeurile mele preferate.Nu au iesit perfect pe unghii ,dar asta si fusese ideea de baza de a care am plecat.Voiam carouri suprapuse,inegale,culori diferite.etc 
Mi-a iesit mie ceva,nu tocmai ce visam eu,insa imi plac am si purtat modelul vreo 2 zile si mi-a fost laudat. :D
Manichiura a fost facuta pentru o colabrare mai veche insa nu mi-a placut tare mult si am zis ca mai bine las pe alta data sa prezint manichiura asta,iar pentru colaborare sa mai incerc o data.
Am  aplicat un strat de oja Avon nuanta Lavander si apoi un strat de oja Oriflame Giordani Holografica,am stampilat modelele si asta e.Am uitat sa pozez si produsele folosite,dar daca vrei mai multe detalii iti stau la dispozitie. 

Asa dar nu e cel mai corect si drept model stampilat dar mie imi place.
Tie ? 






Etichete: ,