Notd - Valurile marii

N-am stiut ce denumire sa ii dau manichiurii,insa are un gram de adevar.
Inca putin si sezonul estival e gata,abia il astept pe urmatorul.
Unghiutele mele vor sa reprezinte marea si nisipul.Pe inelar si mijlociu am incercat eu sa fac ceva, nu mi-a iesit.Rezultatul e oarecum acceptabil,insa in mintea mea se vedea cu totul altfel :D



 Produsele folosite sunt de la Bornpretty store, si mi-am zis daca nu acum atunci cand, la iarna?
Catvea scoici,stelute de mare stau pe malul marii, broscuta se plimba pe nisip,iar calutul de mare,inata nestinghetit in adancuri :) Cam aceasta a fost viziunea mea, si cam acesta a fost rezultatul.


 Produsele folosite 
Carusel Bornpretty store
Nude Essie 
Bleo Rimmel 60sec
Top  Coat Rimmel 60sec
(Nuantele ojelor nu le stiu )


Daca vreti sa cumperi si tu produse de nail art si nu numai... Pe langa preturile foarte mici de pe site,mai poti beneficia de o reducere de 10 % , daca inainte de a finaliza comanda , adaugi codul 
DEYYQ10


Etichete: , , ,