miercuri, 17 august 2016

Notd - Valurile marii

N-am stiut ce denumire sa ii dau manichiurii,insa are un gram de adevar.
Inca putin si sezonul estival e gata,abia il astept pe urmatorul.
Unghiutele mele vor sa reprezinte marea si nisipul.Pe inelar si mijlociu am incercat eu sa fac ceva, nu mi-a iesit.Rezultatul e oarecum acceptabil,insa in mintea mea se vedea cu totul altfel :D



 Produsele folosite sunt de la Bornpretty store, si mi-am zis daca nu acum atunci cand, la iarna?
Catvea scoici,stelute de mare stau pe malul marii, broscuta se plimba pe nisip,iar calutul de mare,inata nestinghetit in adancuri :) Cam aceasta a fost viziunea mea, si cam acesta a fost rezultatul.


 Produsele folosite 
Carusel Bornpretty store
Nude Essie 
Bleo Rimmel 60sec
Top  Coat Rimmel 60sec
(Nuantele ojelor nu le stiu )


Daca vreti sa cumperi si tu produse de nail art si nu numai... Pe langa preturile foarte mici de pe site,mai poti beneficia de o reducere de 10 % , daca inainte de a finaliza comanda , adaugi codul 
DEYYQ10


Share:

17 comentarii:

  1. Model perfect pentru vacanta si imi plac in special stelutii de mare si scoicile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesanta.
    Mereu am zis ca imi doresc sa ma ocup de unghii si sa le dau o forma si o culoare aparte, dar cumva ajung sa le rup intr-o veselie asa ca...pana la urma renunt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult modelul. Pacat ca nu esti aproape de mine sa imi faci si mie un model din asta de vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa-ti spun ca esti enorm de talentata. Si mie imi place sa impodobesc manichiura dupa propria imaginatie. Esti grozava!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place mai ales culoarea ojei. Chiar ne duce cu gandul la concediu pe malul marii.

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar imi place ,tema frumoasa,culori calde ,broscuta este super dragutza.felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow sunt senzationale! Acum ma uit pe site sa ved cat costa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da e foarte interesant ;in concordanta cu anotimpul si concediile ;eu nu ma pricep sa le realizez asa frumos Naty Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce minunat arata <3 mereu iti iese ceva superb

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faine unghiutele!!! Imi place ce ti-a iesit..minunate!

    RăspundețiȘtergere