Leapsa despre ingrijirea tenului

In urma cu eeva  am citit aceasta leapsa la LoryBlog iar la indemnul ei,l-am preluat si eu.A trecut ceva vreme, dar abia acum am reusit sa o termin.
Curioasa de raspunsurile pe  care le voi da,m-am apucat sa fac aceasta leapsa.
Suna cam asa :



1.Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire a pielii
Dimineata incep prin demachiere cu apa micelara.Momentan o folosesc pe cea de la Ivahderm.Apoi aplic o crema hidratanta si matifianta de la Gerovital.Seara,incep tot cu demachiere,fie cu apa micelara fie cu demachiantul bifazic de la Nivea,iar apoi ma spal cu exfoliantul de la Himalaya.In cazurile cand am probleme cu tenul folosesc produsele de la oriflame.
Exfoliantul dar si stiloul direct pe cos.
De asemena seara aplic alternativ lotiunea antiacneica de la Elmiplant,dar si lotiunea dezincrustanta si crema de la Yves Rocher 

2.Ce tip de piele ai

Am un ten mix cu tendinte de uscare in zona nasului.Uh uras treaba asta 

3.Cel mai bun produs impotriva cosurilor
Nu am gasit unul minune,insa ma inteleg excelent cu cele de la Yves rocher dar si argila,pe care o folosesc cam o data sau de 2 ori pe saptamana.


4.Servetele demachiante ? Da sau nu

Nu - Nu folosesc,rar si mai bine o apa micelara  :) 

5.Toner Da sau Nu

Nici toner nu folosesc,eu folosesc zilnic lotiune antiacneica,nu ma mai complic si cu toner-ul :)

6.Produse high-end de ingrijire a pielii sau high-end de machiaj

Ambele sunt importante,insa mai degraba as opta pentru ingrijirea tenului.Pentru make-up se gasesc si produse mult mai ieftine dar si foarte bune.

7.Care e cel mai neobisnuit produs de ingrijire al pielii pe care l-ai incercat?

Nu stiu sa fi incercat ceva neobisnuit,poate se pun diferitele masti pe care le mai aplic ocazional pe ten.

8.Esti intr-o farmacie si cumperi un singur produs - ce este ?

De obicei medicamente sau vitamine,cosmeticele de obicei le cumpar din magazine de profil sau internet.

9.Spune-ne sfatul tau de top pentru ingrijirea pielii.

Un sfat destul de mediatizat si care conteaza enorm.Demachiaza-te tot timpul.Tine  o apa micelara sau servetele demachiante  langa pat daca vii obosita si nu mai ai chef de demachiere.
Un alt sfat foloseste tot timpul crema de fata cu Fps si mereu potrivita pentru tipul de ten.

Cam asta am avut de zis,tu ce sfaturi ai pentru un ten perfect si ce produse folosesti ? 

Etichete: , , , , ,