sâmbătă, 9 aprilie 2016

April’s Nails Challenge-Match-your-outfit Nails




Ohh week-end liberrrrrr !!! Imi era dor de asa ceva,de 2 saptamani nu am mai prins asa ceva :)) iar saptamana ce a trecut a fost foarte incarata,mai mult pe la servici decat pe acasa...Saptamana sau mai bine zis saptamanile ce urmeaza vor fi  cam la fel,dar sper sa rezist :D 
Momentan vreau sa ma bucur de o noua zi de colaborare.Tema zile a fost sa ne inspiram dintr-un outfit,sincer a venit ca o manusa,pentru ca eu chiar ma gandeam sa fac  o manichiura inspirata din rochita mea.Ador aceasta rochie,as purta-o incontinu.E atat de racoroasa si placuta .. <3








Share:

16 comentarii:

  1. Cat de superbe sunt si rochia si manichiura! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* da intradevar rochia e draguta <3 la unghii insa se putea si mai bine :)) Pupici :*

      Ștergere
  2. Superba mani, perfect asortata cu rochita <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana :*abia astept si interpretarea ta

      Ștergere
  3. Sunt foarte dragute unghiile, asa mai vintage <3 Si se potrivesc foarte bine cu tinuta :) Si eu am facut un model asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar se potriveste cu rochita.imi place modelul,este mai deosebit,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. lovely nails
    http://www.melodyjacob.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Eleganta manichiura si se potriveste foarte bine cu rochita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa manichiura ta. <3
    Se potriveste perfect cu rochita. <3
    poop:*

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte draguta interpretarea,
    imi place mult si rochita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai avut nu putina rabdare sa-ti faci asa unghiute frumoase

    RăspundețiȘtergere
  10. Impecabil facute .... ! Ador modelele astea:)

    RăspundețiȘtergere