Review -Mascara Maybelline Colossal Go Extrem !

Fara fond de ten si rimel rar se intampla sa ies.
De multe ori cand nu vreau machiaj,dar totusi nu pot iesi fara pic de make-up apelez la un Cc,Bb sau fond de ten,rimel si un luciu de buze.
Rimelul imi accentueaza privirea,imi scoate ochi in evidenta si nu il pot rata.

Si un scurt istoric, rimelul a aparut in 1915,cand chimistul T.L.Williams a obervat ca sora sa mai mica isi aplica pe gene un amestec de carbune cu vaselina.Astfel el s-a apucat sa comericalizeze acest produs si astfel a luat nastere firma Maybelline.Acest nume fiind o combinatie intre numele surorii si vaselina,ingredientul de baza al rimelului.


Despre Maybelline vreau sa iti vorbesc si eu astazi.Eram in cautarea unei mascara bune si m-am gandit sa ma opresc la acest brand.
De ce m-am oprit tocmai la acest produs,nu ma intreba,ca nu stiu :)
De obicei nu prea imi plac periile astea pentru volum insa de data asta am ales-o.
Nu stiu daca stii,dar in general rimelul se alege in functie de periuta,in fond si la urma urmei continutul face aceiasi treaba,periuta isi spune cuvantul.
Daca periuta are peri fini si rari atunci acel rimel este pentru alunginere.Daca periuta este cu peri desi si este voluminoasa,clar este pentru volum.
Faptul pentru care in general evit astfel de perii,este pentru ca incarca si lipeste genele.







Perii sunt moi,flexibili  si cauciucati.Eu una reusesc sa folosesc periuta si in coltul intern si cel extern fara nici o problema. Rimelul rezista destul de bine pe gene,eu de obicei ma dau dimineata si abia seara mai mai demachiez.Nu curge,nu se  sfarma si se demachiaza destul de usor fara sa rupa genele.
Pana acum numai de bine :)
Unicul si singurul dezavantaj din punctul meu de vedere este cel ca lipeste putin genele.Trebuie manuit si aplicat  cu atentie.In poze am surpins acest efect insa intre timp am reusit sa il imblanesc si sa am niste gene frumos definite,alungite si pline de volum.
Un pot pentru a evita lipirea genelor ,este sa astepti sa se usuce primul strat inainte de al aplica pe cel de-al doilea.Dupa cum am spus am evitat de multe ori sa cumpar mascara pentru volum,tocmai pentru ca nu imi place efectul de "picioruse de paianje".
Per total imi place acest rimel .Si e posibil sa il recumpar.
Pretul e unul ok.L-am gasit pe net de la 23 de lei pana la 40.De unde  ti-l achizitionezi e alegerea ta.Clar il gasesti si la tine in oras in magazine de specialiate. 

Tu ce mascara folosesti?

Etichete: , ,