Outfit pentru barbati




Da ai citit bine in titlu.Astazi vei vedea o tinuta pentru el.El fiind sotul,iubitul prietenul sau ...logodnicul tau.
Sotul meu este un clasic si ii plac lucrurile simple si elegante.Mereu i-a placut sa fie prezentabil si e atent tot timpul cu ce se imbraca.
Dupa cum am spus si in articolul precedent pe Bonprix gasesti de toate pentru toti.La prima comanda  dupa cum ai vazut mi-am luat botinele dar si puloverul cu catelus dar si o haine pentru barbati.Am dat un search in categoria geci si paltoane bonprix  si am gasit-o din prima.Nu a fost nevoie de prea multe cautari.
Nu puteam sa nu i-o cumpar cand am vazut ca e stilul lui si isi cauta demult asa un model.Daca stiam ca o gasesc aici,o cumparam de mult.A fost in jur de 124 de lei si isi merita fiecare banut .
Materialul e calitativ iar dupa spusele lui tine si foarte cald,desi la prima  vedere e subtirica.Noi am ales-o  asa pentru primavara,dar e perfecta pentru vremea de acum,care nu e chiar de primavara.Cu toate ca pe site este recomandata pentru toamna.La noi toamna si primavara sunt cam la fel de reci :) 
Un aspect care nu mi-a placut si te sfatuiesc sa ai grija este la marime.Noi am ales marimea 58,asta dupa masuratorile de pe site.Chiar ne gandeam sa nu ii fie prea fixa,dar surpiza ii era chiar mare :)
Nu a fost o problema prea grava pentru ca exista posibilitatea de a o face retur sau sa o duc la croitor.
Pentru ca la retur dura in jur de 10 zile,am hotarat sa o ducem la croitor.Mama e croitoreasa asa ca am scapat ieftin si rapid :)
Motivul pentru care comenzile dar si returul ajunge in jur de 10 zile,este pentru faptul ca Bonprix este o firma de vanzari la distanta, care face parte din cel mai mare concern din bransa– OTTO Versand, Hamburg. Isi desfasoara activitatea în cele mai mari tari europene: Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Olanda, Belgia, Elveţia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi Rusia.


Haina  Link 
Pantaloni Mac
Pantofi Deichman 








              ♥ Bloglovin ♥ Facebook ♥ Instagram ♥ Lookbook♥ Pinterest

Etichete: , ,