vineri, 8 ianuarie 2016

Sezonul reducerilor

Incepe sezonul reducerilor,cat de curand sau chiar si acum sunt reduceri peste reduceri.Eu bineinteles ca nu ma pot abtine si hoinaresc in mediul online .e
Rochita asta mi-e atat de draga,dar din pacate masuratorile sunt cam fixe si nu ma risc .Dupa cum ziceam e la reducere,cu vreo 10$ e redusa si imi place de mor.Nu stiu exact ce imi place la ea,insa stiu ca o vreau.

http://goo.gl/8c4gsf



Si aceasta bluza imi place,Combinatia de material cu dantela e super ,imi place ca imi gasesc si eu marimea,la maneci e suficient de luna si pt mine.Pe deasupta si aceasta e la reducere tot cu vreo 10-11 $ si cred ca o sa mi-o cumpar.


Wow si rochita asta cat e de draguta < 3 .Prinultul cu flutras si combinatia de alb cu negru e superba.Cat de frumos se combina cu o camasa sau jacketa/bolero.Un exemplu gasiti si pe site dar sunt sigura ca arata foarte bine indiferent cu ce ai purta-o.
http://goo.gl/DHZ1w2
\

Aveti chef de shopping?Cautati lucruri ieftine si foarte dragute ....?Va invit la promotiile sezonului :D

 Have a new look in new year.
Keep Your Head in the fashion game.

Take 45% OFF Over US$59  Code:S45

Ends: January/13

here: Season Promotion Begins




Share:

4 comentarii: