Ootn- Tinuta pentru serile geroase

Cred ca e prima si probabil si singura sedinta foto noaptea:) 




V-am spus ca mi-a facut sotul cadou un obiectiv si voiam sa vad ce poate face si noaptea.Eram constienta ca pozele nu vor iesi la claritatea maxima si nu vor fi exact ca si ziua,dar voiam sa ma conving eu.
Cum copilul voia putin la aer,am zis sa il scoatem si cu ocazia asta facem si sedinta...
Pozele fost facute in perioada aia cu geruri crunte :) Dar m-am imbracat bine si adecvat  ...si nu am simtit gerul foarte tare.
Paltonul acesta,cred ca e printre cele mai groase haine pe care le am si pot sa va zic ca e extrem de calduroasa.


Palton Zara
Camasa Aici
Pulover Tally Weijl
Fular circular Aici
Cizme Amiclubwear
Geanta Adona.ro 








Voi cum suportati frigul si cum va imbracati in zilele si serile geroase ?

♥ Bloglovin ♥ Facebook ♥ Instagram ♥ Lookbook♥ Pinterest

Etichete: ,