Santa claus is coming

Sarbatorile se apropie cu repeziciune ...nici nu stiu sa le astept sa nu le astept....a trecut un an,nici nu stiu cand...

 
 Choose your gifts in SheIn.



Welcome Christmas with a new look.

Take 35% OFF Over US$59

Take 40% OFF Over US$159

Take 45% OFF Over US$299

Code: GREET35

Ends: December/11

here: SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN

 Acum e timpul perfect pentru a oferii cadouri celor dragi,si de ce nu sa ne facem cadouri noua...
Aceasta bluza clar mi-ar place sa o primesc cadou,daca nu cel putin sa mi-o fac cadou :))
 

Paltonasul asta imi place maxim,si modelul si nuanta...doar ca din poze vad ca e destul de subtirel si sigur nu il pot purta momentan,la gradele cu - care sunt la mine in zona.Insa in primavara ar merge perfect

 

Vesta asta imi place atat de mult,nu stiu de ce dar in combinatia care este ea prezentata arata super 

www.shein.com/Apricot-Sleeveless-Lapel-Vest-p-243127-cat-1735.html?aff_id=1642 

Asa dar v-am dat cateva idei de cadouri...cine si ce imi faceti surpiza ? :D 


Etichete: