Holiday deals

ChristmaS wishliste

Mai sunt cateva zile pana la Craciun insa eu tot vreau sa imi fac un wishlist.Chiar daca stiu ca produsele alese nu mi-ar ajunge pana de Craciun insa tot vreau sa imi aleg ceva.Preturile sunt ok iar oferta din aceasta perioada ma pune in pacat :D

Aceasta este una din rochiile care mi-au facut cu ochiul .Modelul de pe margini arata superb
www.shein.com/Black-Round-Neck-Embroidered-Loose-Dress-p-248723-cat-1727.html?aff_id=1642



Rochia negru cu auriu se afla in topul preferintelor mele.Imi place mult modelul insa mi se pare prea scurta 

 

Aceasta bluzita este perfecta pentru aceste sarbatori ,sunt mai multe modele si imi plac maxim toate ,vreau cate unu din fiecare
www.shein.com/Multicolor-Batwing-Sleeve-Christmas-Reindeer-Print-Knitwear-p-243456-cat-1734.html?aff_id=1642 

 


 Sweet deals for a whole new wardrobe
Take 40% OFF Over US$59  

Take 45% OFF Over US$159

Take 50% OFF Over US$299

Code: HOLIDAY

Ends: December/21 here: HOLIDAY DEALS

Etichete: