Whislist de iarna Shein

Desi e destul de caldut afara pentru jumatatea lunii noiembrie,ma gandesc serios sa mai adaug ceva nou in garderoba mea.

Aceasta rochie,nu mi se pare tocmai o rochie,insa as purta-o la colanti,la blugi skinny si imi place ca are buzunare :D



Blanaaa, vreau o blanita..sper ca pana vine iarna adevarata sa reusesc sa imi iau una...aceasta e printre singurele are am vazut-o si mi-a si placut ! 



Aceste cizme negre imi plac maxim,din pacate nu mi le pot lua,adica as putea insa nu ma mai risc ,port 39,mi-am luat deja o pereche de ghete de pe site mar39 si nu mi se ptrivesc,ma strang putin,asa ca nu are rost sa ma complic. 


Si pentru ca sarbatorile nu le petrec intr-un loc pretentios,cu o asemenea rochita cred ca mi-ar place sa ma imbrac.




sau asta...of sunt o multime de rochii dragute si nu ma pot hotara la una.


Si pentru ca daca cumperi mai mult primesti mai mult,eu zic sa profitam 


SHOP MORE SAVE MORE

Winter is comingļ¼

Find your new style in SheIn.

Have a warm winter!

Take 34% OFF Over US$59 Code:win34

Take 36% OFF Over US$109 Code:win36

Ends: November/17

here: SHOP MORE SAVE MORE

Etichete: