Rutina zilnica a tenului meu cu Farmec

Orice fata isi doreste ca tenul ei sa arate impecabil, indiferent de varsta sau sezon.
Exista cateva lucruri pe care orice femeie ar trebui sa le stie cand vine vorba de ingrijirea tenului.
Este foarte important sa-ti poti indentifica tipul de ten. Acest lucru iti permite sa iti ingrijesti tenul corect. De asemenea, alegerea gamei de cosmetice este la randul ei influentata de tipul de ten. 
Desi nici un ten nu seamana cu celalalt, majoritatea au caracteristici care le permite gruparea in unul din urmatoarele tipuri: 
piele uscata
- piele normala, 
- ten mixt 
- ten gras. 

Eu una ma confrunt cu un ten mix,un ten acneic.Nu stiu cand voi scapa de aceasta acnee,am totusi 28 de ani,am trecut demult de perioada pubertatii.

In momentul de fata folosesc produse de la Gerovital/Farmec si ma inteleg bine cu ele.
Dimineata incepe cu gelul spumant din gama Gerovital Derma H3
Actiunea sa asupra tenului"
Acidul lactic şi acidul salicilic natural, prin efectul exfoliant ajută la curăţarea şi eliberarea porilor şi stimulează procesele de reînnoire celulară.
Sebarylul reglează secreţia de sebum. Porii sunt diminuaţi, pielea este purifiată şi capătă un aspect matifiat. 
Aquaxylul este un ingredient hidratant de excepţie.
Parerea mea,da face ce zice.Gasiti un review aici 

Dupa curatarea tenului imi pulverizez pe fata apa de argila de la Aslavital.Un review il gasiti aici 
Apa de argilă tonifică şi hidratează în profunzime, decongestionează şi calmează pielea sensibilă.
Efectele remineralizante ale Argilei şi Essenskinului se imbina cu efectele energizante ale extractului organic de Goji
Aquaxylul imprimă efecte hidratante iar Ferulanul asigură efectele anti-age, de calmare si protecţie a pielii.

Si pentru ca da,incet incet inaintez in varsta,am inceput sa folosesc creme antiriduri.
Momentan folosesc o combinatie de o cremă hidratantă cu efect de iluminare din gama Gerovital H3 Perfect Look.Aceasta ajuta la un ten radiant natural iluminează si hidratează tenul dar netezește su ridurile. Aceasta crema o folosesc in combinatie cu o crema cu o formulă revoluționară, cu efect „soft focus”.Aceasta pe suprafața pielii,maschează optic ridurile,porii și imperfecțiunile, rezultând un ten neted, catifelat. Îmbunătățește aspectul tenului.Aceasta crema blurează ridurile și imperfecțiunile.
Eu una sunt multumita de rezultatul obtinut in urma folosirii celor 2 produse.
In zilele bune,cand mostuletii de pe fata mea,nu se arata in adevarata lor splendoare,folosesc Cc cream-ul,din gama Gerovital Happines.Aplicat in 2 stratur,poate acoperii destul de bine si uniform cosurile.
 Mai multe despre el,gasiti aici .
 Pentru a-mi masca cosurile dar si pentru a le trata,folosesc constant Batonul corector purificator.
Produsul are dublu rol: tratare şi mascare a punctelor acneice.  Datorită principiilor active - IrgasanSulf, Oxid de ZincExtract Boswellia Serrataulei Calendula se tratează punctele acneice şi este favorizată cicatrizarea.

Seara inainte de culcare,incep cu demachierea tenului.Din nou un produs din gama Gerovital H3 Perfect Look.
Din pacate acest lapte demachiant,nu il pot folosi si pentru demachierea ochilor.In rest demachiaza foarte bine,iar pentru a fi sigura ca tenul meu e curat,mai folosesc odata si spuma de curatare.

Acum ca tenul meu e curat,aplic o crema regeneranta de noapte.
Este o crema cu un miros discret, foarte placut. Intra foarte usor in piele Dimineata tenul meu este fin si hidratat


O data pe saptamana imi curat tenul cu aceasta masca ,din gama Gerovital Plant Forte.
Are mici particule abrazive si curata tenul super bine .

Cam aceasta este rutina tenului,cu produse Farmec.Tenul meu e fericit si cu siguranta voi continua sa folosesc aceste produse.Le folosesc deja de vre-un an si le voi mai folosi.
Voi ce produse folositi in ingrijirea tenului vostru ?
Ati folosit produse Farmec?Ati folosit unul din produsele prezentate mai sus ?
Ce parere aveti despre aceste produse ?


Etichete: , ,