OOTD - Denim look and red bag


Tinutele denim on denim,au cam devenit preferatele mele.Desi inainte nu prea purtam camasi acum le port cu mare drag.Iar cele din denim,se afla in topul preferintelor mele.


Pentru unii poate parea prea mult,insa pentru altii poate fi o binecuvantare o tinuta all denim.
Pentru a fi sigura ca nu vei da gres, poti utiliza articole vestimentare in denim de culoare mai inchisa in partea de jos si nuante mai deschise in partea de sus a tinutei. Fie ca porti o fusta sau jeansii tai preferati, nu uita sӑ alegi o camasa sau o jacheta în tonuri mai deschise.
Aceasta tinuta am purtat-o acum vreo saptamana,pe cand vremea era inca prietenoasa.
Dupa cum ati vazut si pe pagina mea de facebook,la Vatra Dornei ninge :)Chiar daca este frig pot adapta foarte bine aceasta tinuta,o pereche de ghete/cizme iar peste camasa un pulover si sunt gata de plecare.Camasa poate fi purtata si cu maneca scurta dar si lunga,fiindca era caldut am ales maneca 3/4 profitatand inca de vremea frumoasa.Si bine am facut,daca stau acum si ma uit pe geam :D
Geanta rosie de pe Adona ati mai vazut-o si pot zice ca m-am indragostit de ea si deja cateva prietene,mama,nepoata au vrut sa mi-o confiste.Le-am spus ca o gasesc online,pentru ca eu nu o dau.Imi place ca e incapatoare si rezistenta.Car cu ea multe :)) 
Camasa Romwe
Blugi Shein
Pantofi Zara
Geanta Adona.ro
Bratara Soufeel 









Bratara mea Souffel o veti vedea mai detaliata  in curand. 







♥ Bloglovin ♥ Facebook ♥ Instagram ♥ Lookbook♥ Pinterest


Etichete: ,