My new red bag by Adona.ro

Unde este universul gentilor ?Pe Adona.ro stiti deja...v-am si povestit deja despre asta intr-un articol anterior .


Nu stiu daca stiti dar la oferta saptamanii gasiti mereu genti la super preturi.Daca sper exemplu ati ochit o geanta si poate pretul vi se pare mare,sau nu aveti pe moment banutii,puteti astepta si cu putin noroc intra in aceasta oferta.Preturile scad pana la 60 % si atunci geanta preferata poate fi a voastra :)
Cam asa am patit si eu cu Casey , a fost dragoste la prima vedere.Momentan este redusa doar cu 13%dar a avut un pret si mai bun.Mi-a placut mult cum arata pe rosu si am zis sa trebuie sa fie a mea.Genti negre mai am si oricum geanta rosie nu are voie sa lipseasca din garderoba nici unei femei.O geanta rosie te scoate mereu din anonimat si este o pata de culoare frumoasa.
Desi pe site aceasta geanta o gasiti in categoria office,eu am purtat-o la o tinuta casual-elegant.


Geanta Adona.ro
Ie Zaful 
Blugi Shein
Pantofi Amiclubwear




Si pentru ca in poze nu am reusit sa v-o arat in adevarata ei splendoare...va las mai jos si alte poze...
Oricum pot sa va asigur de calitatea ei.Este fabricata dintr-un material moale si placut la atingere dar tot odata foarte rezistent.



Recomand cu drag toate gentile Adona.ro pentru ca pana in momentul de fata nici unu nu m-a dezamagit si nici nu cred ca o va face vre-o una.Fetele care au deja macar o  geanta stiu despre ce vorbesc.Daca nu aveti o geanta cumparata de pe Adona,mare greseala ati facut :)cel putin una va trebuie si pe urma e ca un virus,mai vrei una si mai vrei una si tot asa :))
Oricum daca am timp in viitorul apropiat ma gandesc sa fac un articol  sa vedem cam cate genti trebuie sa aiba o femeie in garderoba sa ( dupa parerea mea ) .

Etichete: ,