joi, 29 octombrie 2015

Joia fara cuvinte











Share:

3 comentarii:

  1. Sunt niste idei utile in aceasta postare, mai ales ca fiica mea se pregateste mult pentru aceasta sarbatoare si doreste pe langa dovleacul cioplit sa decoram si camera :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos 👍👍👍👍
    copiii mei in fiecare an ciopleau si făceau felinar dar anul asta nu avem dovleac :(
    am pus dovleci in gradina dar din aceea pt plăcintă ....
    nu știu sa pun poza aici ca am una cu ei de anul trecut când făceau felinar :)
    in clasele 5_8 organizau serbare , făceau concurs de felinare si fel si fel de competiții:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da tin minte ca si eu sculptam dovleci cand eram prin scoala...M-am lasat de astfel de activitati dar poate reincep acum cu fiul meu.

    RăspundețiȘtergere