Costum de baie roz si negru

Va veti intreba ce a apucat-o si pe Deyutza sa scrie despre costume de baie cand afara sunt cateva grade.Ei bine...voiam doar sa ma "laud" cu noul meu costum de baie ,achizitionat de pe Romwe .
Costumul meu de baie din pacate nu a apucat sa vada marea dar sper ca la vara viitoare sa o faca :)




Cei drept l-am si comandat pe la sfarsitul lui August ,iar eu fusesem deja la mare 

prin iunie.Cand mi l-am ales,l-am ales cu acest gand sa fie acolo pentru urmatoarea data cand merg la mare.M-am cam plictisit de costumele mele,vechi si am zis ca trebuie sa imi reinnoiesc colectia :D
Si oricum cand e mai bine sa faci cumparaturi ?In extra sezon bineinteles. :) 
O simpla privire in categoria   Swimwear si el mi-a atras atentia.Prima si prima data combinatia de culori.
Nu sunt eu adepta rozului,insa cand vine vorba de combinatia roz/gri sau roz/negru nu stiu de ce dar ma cam topesc.
Nu stiu cum sunteti voi ,dar eu cand imi aleg un costum de baie sunt destul de pretentioasa.Nu imi place sa fie prea vulgar,dar nici sa acopere prea mult.Vreau sa ma bronzez cat mai mult si mai uniform.Nu prea imi plac sutienele tip bustiere,nu se stie cand ramai fara el,mai ales daca e sa sari in apa.Pentru ca eu cand merg in apa ...sunt ca un peste... si totusi sunt zodia sagetator..zodie de foc :) Nu imi plac nici cele cu multe decupaje si chestii - cand ajungi acasa de la plaja te dezbraci si esti tot numai dungi,dungulite,patratele...Mai bine nu :) 
De asemenea sutienul nu trebuie sa aiba bretelele late,chilotul sa nu fie nici prea mici dar nici cu talie inalta si prea plin...gen chilotii lu' bunica.
Costumul acesta mi se pare ca este costumul ideal pentru mine .
Chilotul e exact cat trebuie,sutienul este cu jumatate de cupa ( perfect ) iar bretelele sunt subtiri- super.Este primul meu sutien cu push-up ...pe de o parte imi place pentru ca evenual pot lasa bretelele in jos sa ma bronzez si nu risc sa imi cada sutienul prea usor.
Eu oricum obisnuiesc ca zilnic sa imi schimb costumul de baie,si nu pentru a imi etala toate costumele :)) ci pentru a ma putea bronza peste tot :) Daca astazi am avut bretele pe umeri,maine imi iau un costum de baie cu bretele legate dupa gat,poimaine fara bretele sau o alta forma a sutienului pentru a ma putea bronza peste tot...Acesta este un exeplu de asa nu :) Cel putin pentru mine .
Stiti si voi cat de urat se vede la  un top cu spatele gol,dunga aia de la sutien, sau la un maieu dungile de pe umeri...decolteul..Uhh no away!
Asa dar dupa atata vorbarie...sa va arat si costumul meu :) 




 Si pentru ca as mai vrea cel putin un costum nou ...m-am gandit la cele 3 de mai jos.Ele s-ar incadra in cerintele mele si in plus sunt si la reducere.
Here 

Here  50% reducere

Here   49%reducere 

Voi ce fel de costume de baie preferati ?


Etichete: , , ,