Outfit Back to school

3,2,1 incepe scoala....
Luni,va suna clopotelul prima data toamna asta...Emotii mari,atat pentru cei mici cate si pentru cei mari.
Emotiile fetele...cred ca din clasa a 5 pana in a 12,e ca nu stiu cu ce sa se imbrace.Pe vremea mea nu era asa, nu ca as fi eu tare batrana,dar lucrurile evolueaza atat de repede si sincer nu merg in directia corecta.In generala am purtat uniforma si tare bine mai era.In liceu,tinute decente nu pantaloni scurti,nu fuste...Odata am fost cu o pereche de blugi verzi si cu petice,nu erau rupti aveau petice...si o profa s-a luat de mine si blugii mei.De atunci nici ca am mai mers cu ei la scoala.
In ziua de azi,Doamne ce iti mai pot vedea ochii.Ar fi bine sa fie din nou obligatorie uniforma,nu s-ar mai face parada modei pe holurile scolii.
Si cum banuiesc ca sunt si ceva scolarite printre citioarele blogului m-am gandit sa propun si ceva tinute mai decente pentru scoala,daca tot nu sunt uniforme .








Si pentru un plus de ajutor..puteti vizita site-urile de mai jos si cu siguranta nu lasati cosul de cumparaturi gol.

Bluza Shein
Vesta blana Dresslink
Pantaloni CNdirect 
Ghete Romwe  
Ghiozdan Walktrendy 


Etichete: , ,