Review Primer pentru ochi de la Flormar





De cand am descoperit efectele unui primer bun,nu prea pot sa ma mai machiez fara a folosi unul.
Acesta uniformizeaza zona pleoapei, reduce productia de sebum, intensifica nuanta fardului si, nu in ultimul rand, îmbunatateste longevitatea acestuia.Cine are tenul gras si pleoapele mai uleioase stie despre ce vorbesc.Un fond de ten, un fard de ochi nu rezista mai multe de 3-4 ore sa zicem.
Primerul pentru ochi are rolul de a intensifica culorile fardului si de a le face mai rezistente dupa cum ziceam si  chiar si cele mai scumpe farduri nu rezista prea mult timp fara un primer. Asadar  inainte de a investi bani in farduri mai bine investiti intr-un primer bun si e mult mai ieftin decat nu stiu ce fard de la vreo frima cu prestigiu.
Am folosit pana acum 3 baze de machiaj pentru pleoape.Ultima mi-a ramas la inima si o folosesc zilnic,aproape.Dupa cum stiti sau nu :)Lucrez mai bine de 16h pe zi iar machiajul mi-l fac la 5 dimineata.Seara la 10 cand ajung acasa machiajul meu arata aproape la fel.Totul datorita Primer-ul Eye Perfection de la Flormar.

Acest primer contine extract de alge ce reda o piele mai ferma,dar si luminoziate ochiului,acesta fiind un primer iluminator.
 Este tare cremos si usor de intins,imi place tare mult.
Imi place de asemenea si felul in care se aplica,iese direct din tub,e mult mai igienic asa.Ceea ce am mai avut,nu mi-au prea placut la capitolul asta.Nu e nevoie de bagi nu stiu ce pensula,sau direct degetul in borcan...totul e perfect igienic .
Nota 10 pentru asta.
Va pot garanta ca pana si niste farduri prafoase si nu prea pigmentate rezista pe pleoapele grase peste 10ore,asta daca inainte aplic acest primer.
El se gaseste intr-o cantitate de 12ml,mai mult decat suficiena zic eu,pentru ca eu una aplic pentru fiecare ochi,produs cam cat o boaba de orez sa zicem.
Valabilitatea este de 6luni,sincer nu stiu daca am sa il termin :)insa ma straduiesc :D
Primerul pentru ochi Eye perfection se gaseste in 4 nuante
01-warm ivory
02- sweet coral
03- Shimmering champaingne
04 Bright illuminator.
Dupa cum se poate observa,detin nuanta cu nr 04 si desi e ultima pe lista iar eu am tenul deschis la culoare,nu pot zice ca e prea inchis sau ca nu mi se potriveste.Este perfect dupa parerea mea,se adapteaza perfect tenului.
La capitolul ingrediente nu va pot da prea multe detalii insa va las lista mai jos pentru cele care "o intelegeti" :))


Voi folositi baza de machiaj sau primer pentru ochi sau ten ?
Daca nu folositi inca dar v-ati hotarat sa o faceti puteti incerca tot de la Flormar si baza de machiaj pentru ten,gasiti aici mai multe detalii.

Etichete: