Relaxare si jocuri

Ce face un om serios cand se relaxeaza?
Citeste o carte?Joaca tabele ?Doarme,iese la plimbare..nu stiu o multime de lucruri...
Dar ce face un om matur ca varsta dar copil la minte si in suflet ?
Se joaca :)) 
Da eu asa ma relaxez.Bine pe mine sa scriu pe blog ma relaxeza,dar sunt momente cand chiar nu am chef de nimic,nu am nici un film la care sa ma uit asa ca aleg sa ma joc.
Si ce credeti voi ca joc eu mai nou ? 
Jocuri cu bebelusi pe xjocuri.com nu stiu daca ma bate vre-un gand sau nu,nu stiu daca e un semn sau nu,dar ma cam captiveaza.Efectiv aceste jocuri sunt de copii,dar ce si eu sunt un copil si imi place sa fac baie bebelusului,sa merg cu Juliet la doctor .Imi place sa joc si Copilul Hazel Ingrijirea Parului. O pieptan ,ii tund,parul.o ingrijesc.

Mai grav e ca m-a prin in flagrant si cel mic,si acum vrea si el.S-a jucat putin si el cu bebelusii si la un moment  dat ma intreaba:
-Mami,mami alte jocuri cu constructi de blocuri nu sunt?Eu vreau sa construiesc ca sunt baiatel.
Am cautat noi si am gasit o multime de astfel de jocuri.Bucuria lui...si "Supararea mea"ca sa ii zic asa..s-a dus relaxarea mea.De acum relaxarea mea consta in al privi pe Rares cum construieste cladiri si adevarate orase.
Noua ne place xjocuri varietatea este punctul sau forte, caci inglobeaza jocuri din cele mai populare categorii, de la cele cu masini, la jocurile cu personajele din desenele animate „la moda”, adica cele care atrag cele mai mari audiente pe posturile specializate de televiziune.
 Eu  una recomand aceasta platforma de jocuri pentru cei mici si pentru cei mari,de ce nu.Iar daca vreti sa evitati survolarea pe net a copiilor vostri, puteti salva aceasta platforma la marcaje si atunci ii va fi mult mai usor sa iti gaseasca site-ul preferat.Eu zis ca 2-3 ore nu strica daca se destind si ei cu cateva jocuri online .

Etichete: ,