Outfit - Clothes for my baby

Pentru astazi ,am pentru voi un invitat surpriza :) 
Un fotomodel in devenire,care dupa 2-3 poze a obosit dar am prins macar 2-3 poze frumose.
V-am zis mai demult ca am descoperit un site,unde pe langa haine de femei sunt si haine de copii.
Mi-a placut mult pentru ca ,am putut sa ii iau si ceva si copilului meu.Preturile sunt super bune,mai greu cu transportul pentru ca se plateste separat in functie de greutate,insa sunt si produse cu transport gratis.
In categoria Children's Clothing se gasesc atatea haine frumoase si ieftine,atat pentru baietei cat si pentru fetite.
Eu deja mi-am facut un whislist si nu pentru mine ci pentru cel mic .



Set 3 piese Aici  

Si ca sa revenim la fotomodelul meu de astazi, costumasul sau format din pantaloni,bluza si camasa nu stiu daca a costat 10$ .Greu mai gasesti la noi haine ieftine pentru copii.In general hainele de copii sunt mult mai scumpe decat cele de adulti.Calitatea hainelor este buna,camasuta imi place cel mai mult dintre toate dar si pantalonii care sunt perfecti atat pentru vara dar si pentru toamna.







Acestea sunt cateva din hainele care as vrea sa i le cumpar pe viitor .Preturile sunt pana in 8$ si eu zic ca merita.Eu am facut o selectie pentru baietei,mamelor de fetite va invit pe site sa vedeti minunatii de tinute si rochite <3 .Uh vreau o fetita sa o imbrac ca o printesa.




Etichete: ,