luni, 10 august 2015

Ootd - O atfel de ie romaneasca

V-am spus de mult ca astept o ie.Nu e chiar o iei insa eu  dupa cum o vazusem pe site asa mi se parea.Oricum ar fi e o bluza care imi place si materialul e unul super,racoros si foarte fin. Mi-a fost mai greu sa ajung la posta vamala dar intr-un final am ajuns si mi-am ridicat coletul care continea  si o salopeta tare draguta pe care o veti vedea zilele viitoare.
Poate in poze veti zice ca e o rochita si ca nu am nimic pe dedesupt,ei bine e o bluzita as putea zice ceva gen babydoll iar pe dedesupt am pantaloni scurti.Nu se vad in poze,dar sunt acolo :)) 
Geanta Maddison de la Adona nu a putut lipsi nici de data asta :) 
Avand in vedere ca e foarte tarziu,iar inspiratia mea e 0 :) Va las mai jos cu pozele tinute mele ..

 Bluza Here 
Geanta Adona
Sandale Romwe
Pantaloni scurti Shein








Share:

6 comentarii:

  1. Sunt inebunita dupa ie, este superba <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata grozav!! Si eu vreau sa imi iau una insa mai trebuie sa prospectez piata :D kiss

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superba si aduce su iile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma intrebam in articolul celalalt cum arata in totalitate si imi place mult mai mult purtata in felul asta, adica peste ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, arata f bine, insa din cauza pantalonilor n&am putut sa o las in afara, nu arata bine deloc. Pupici

      Ștergere
    2. Daa, arata f bine, insa din cauza pantalonilor n&am putut sa o las in afara, nu arata bine deloc. Pupici

      Ștergere