Cumparaturi din ultimul timp

A trecut ceva timp de cand nu v-am aratat ce prosti mi-am mai cumparat :)) 
Am adunat cate ceva...oje de la GoldenRose.Mergam pana la Suceava sa imi iau oje din mall si astazi am descoperit ca am cateva oje Gr si Essence la mine in oras si sunt si mult mai ieftine :)) 

Online mi-am comandat cateva watter decals,floricele si frunze perfecte pentru toamna ce vine.





Dupa cum am spus si mai sus ,oje Golden Rose si o penseta super de la Titania.Nici nu stiti cate pensete am cumparat pana sa o gasesc pe asta.In plus e si foarte girly..O ador <3 



 Am gasit intr-un magazin cu produse germane si cateva geluri de dus de la Balea <3 eee bucurie mare,avand in vedere ca tanjesc si eu dupa produse Balea.Mi-am ales doar unul pentru ca nu erau decat doua variante iar cealalta nu ma prea atragea.Cra cu ananas si cocos m-a cucerit instant in primul rand prin aspectul sticlei :)
Dizolvant de unghii,cat mai mult cu atat mai bine :))
Cate o doza mica de Haribo pe zi ,nu strica :) si cateva elastice colorate .
 Fondul de ten de la Miss Sporty,e deja pe jumatate,arat super pe ten,e destul de mat si rezista in jur de 7-8 ore...14In nici un caz.insa eu sunt multumita avand in vedere ca am dat pana in 20de lei pe ele.
Cele 2 rujuri noname l-am gasit ieftine,insa ce mi-a placut au fost nuantele lor.Dupa ce le-am folosit am realizat ca imi place si rezistenta lor.Una foarte mare avand in vedere raportul calitate/pret si in comparatie cu alte rujuri mult mai scumpe.
 Fondul de ten de la vichy ,colierul,eyelinerul si luciul de buze le-am primit cadou din Spania de la verisoara mea,pe langa asta am ma primit si o rochita.
Care imi place maxim :)


 De la Romwe am prmit coletul cu bluzita pe care ati vazut-o deja dar si o salopeta tare draguta.O veti vedea si pe ea in toata splendoarea ei,pe joi cred.

Am gasit ceva reduceri considerabile in Teranova asa ca mi-am luat si eu un maieut colorat si vesel pentru vara dar si un body alb.23lei cred ca am costat ambele
 2 produse perfecte pentru a fi luate in vacanta,de fapt 3 daca ne uitam si la urmatoarea poza.Asa mult mi-a placut sapunelul de la Le petit Maeseillais dar si gelul de dus de la Nivea ca nu m-am putut abtine sa nu le cumpar.La fel si gelul de dus cu miere ,miroase super..pacatt ca nu se gaseste si intr-o varianta mai mare.
Creionul de la essence -nu imi trebuia neaparat ,insa cum nu prea am produse essence voiam sa il incerc.
 Ultima zi de cumparaturi a fost duminica.Am iesit la plimbare dar m-am intors cu astea.
Exfolianul de la Himalaya mi-a facut cu ochiul a costat 15 lei si imi pare rau ca nu mi-am luat si un pachet de 1+1 cu crema de corp la doar 12lei.Dar merg eu poimaine si mi le iau,n-am somn noaptea asta  daca nu mi le iau.
Am gasit oferta si la vopseaua de par 2 tuburi cu 17lei,vreau sa ma vopsesc si am gasit oferta perfecta.Gelul de dus de la Aile miroase divin si chiar persista.
Aveam nevoie de un deodorant ,am folosit in ultimul timp doar Dove,si am zis sa mai schimb.Mi-a placut ambalajul roz dar si pretul pana in 10lei.sa vedem acum daca si face treaba buna,

Cam atat ...
Suficient sau nu ? :D
Voi ce v-ati mai cumparat?


Etichete: , , ,