Bijuterii din argint gravat

In primul rand sa va zic ca imi place argintul.Nu stiu de ce dar aurul,oricat de pretios ar fi el,pe mine nu ma da pe spate.Eu nici verigheta nu am vrut-o din aur galben.Din argint sincer nu voiam sa imi iau dar nici din aur galben,am optat asa dar pentru aur galben combinat cu aur alb.Ceva dragut la vremea respectiva insa aurul alb a disparut si a ramas doar aurul galben :))
De ce fugi de aia nu scapi :))
Totusi accesriile mele sunt majoritatea din argint.Am inele de prin liceu si inca le port...cercei...ce valoare sentimentala..
Ma gandeam intr-o zi ca ar fi frumos sa pot sa imi gravez pe inelul de logodna data cereri in casatorie.App si ala e de argint.nu am vrut din aur :)) 
Am dat un search pe google si am dat de altceva,argintarie online. Eee aici e  de mine,am intrat pe site si ce sa vezi,o multime de produse din argint ( logic :)) ) 
Cand am intrat in acest univers,am uitat ce cautam initial...si ochi mi-au cazut pe 
Wow ce tare ,bratari personalizate cu banuti din argint gravat si cel mai tare se pot grava cu fotografia ta,Super ideea si m-au cam convins pentru ca nici preturile nu sunt mari.Bine daca vrei gravat cu o fotografie se plateste in plus,dar eu zic ca se merita e  o amintire ce o pastrezi toata viata.In plus daca vrei sa faci un cadou deosebit si persoanalizat,astfel de  bratari cu bijuterii din argint  eu zic ca sunt o buna alternativa.Un cadou de suflet cu chipul persoanei iubite eu zic ca inseamna de o mie de ori decat orice alt cadou cu o valoare materiala mult mai mare.
Mi-au atras privirea cateva charm-uri,care nu se graveaza neaparat.Bufnita asta e asa de dulce :D 




 Aceasta cu baietel se poate grava ...si exista si varianta fetita.Am vazut ca marimile bratarilor incep de la 0-3 luni,deci se pot pune si copiilor.
Cu toate ca nu prea sunt e de acord cu bijuterii la copii,mai ales atat de mici.Ei baga degetele,mainile in gurita,in ochi iar acel charm poate fi periculos,insa pentru cei mai marisori,o bratarica personalizata cu numele lor sau orice altceva ce le place lor,cred ca iar incantata tare mult.

Ei ce parere aveti ?O bratara ceva ?Aveti de primit sau de oferit un cadou ?

Etichete: ,