The Liebster Award

Acum vreo doua saptamani am primit o nominalizare din partea Irinei la aceasta provocare.Iti multumesc pe aceasta cale Irina ca te-ai gandit la  mine.
Bineinteles ca timpul nu m-a lasat sa o onorez,dar astazi sunt pusa pe fapte mari,asa ca sa ii dam  drumul. :)

Ce trebuie de facut >? 
1.  Sa-i multumesti persoanei care te-a nominalizat, mentionand in postare link-ul catre blogul ei;
2.  Sa raspunzi la toate intrebarile primite;
3.  Sa nominalizezi la randul tau 11 bloggeri;
4.  Sa formulezi 11 intrebări la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
5.  Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
6.  Sa le trimiti celor 11 nominalizati un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.

1.Am multumit deja Irinei...putin mai sus :) Dar Multumesc inca o data ! 

2.Sa curga intrebarile :)) 

1.Ce inseamna blogging-ul pentru tine?
Totul a inceput dintr-o joaca,dar cu timpul pasiunea mi s-a dezvoltat si am vrut mai mult si mai mult.Am inceput timid prin 2012 si iata-ma aici si dupa ce au trecut 3 ani.Apropo pe 5septembrie .. facem tort :) In concluzie blogul inseamna mult pentru mine si nu cred ca m-as simti bine daca ar trebui sa renunt sau nu as mai avea voie sa scriu.

2.Care sunt produsele esentiale in rutina ta zilnica de ingrijire?
Produsele esentiale,fara de care nu prea pot trai :) sunt :
Apa micelara de la Garnier ,Crema de fata ,gel de curatare,gelul de dus...am descoperit recent unu de la Balea...<3 mooama e rasfat la mine in baie :)) Creme de corp,si cel si cel mai important deodorantul..mai ales pre vremea asta :) 

3. Un produs de make-up fara de care nu ai putea trai?
Hmm pe primul loc cred ca ar fi fondul de ten,sunt complexata de nuanta tenului meu si nu prea ies din casa fara fond de ten,exceptie am facut cand am mers la mare iar tenul meu a prins culoare <3 .Un alt produs ar fi balsamul de buze,ma dau cu el si inainte de culcare,nu suport buzele uscate.Stiu am  zis doua dar ...va rog sa ma scuzati :))

4. Care este articolul tau vestimentar preferat?
Nu stiu daca am neaparatt un articol vestimentar preferat.Depinde de vreme,de stare...prefer si fustele si rochiile dar deopotriva si panalonii scurti...oricum tot ce tine de vara...Iubesc soarele  :) 

5. Cum alegi sa iti petreci timpul liber?
Nu prea am timp liber,lucrez 16 ore pe zi,3 zile pe saptamana,in celelalte 4 zile libere,fie fac curatenie,gatesc,ma ocup de copil,sot ...Si noaptea stau pe blog :)Daca se nimereste sa am putin mai mult timp liber...imi place sa ies,nu coneaza..la plimbare in parc,in drumetii.Esenta e sa nu stau acasa.

6. Ce fel de articole ti-ai dori sa citesti mai des?
Sunt abonata a multor bloguri de fashion si beauty,chiar daca nu comenez la articolele lor..(iar intervine timpul) Citeesc cu mare interes review-urile,articolele de beauty,fashion.De asemenea gasesc mereu inspiratie in articolele gen OOTD si NOTD .Iar pentru ca imi plac mult filmele mi-ar placea sa vad recomandari,care si cine la ce filme s-a mai uitat :)

7. Preferi sa faci shopping on-line sau sa mergi prin magazine?
Pentru ca nu am mall,doar magazine cu haine cumparate din Dragon :) prefer de cele mai multe ori sa cumpar online,ies si mai ieftin chiar daca platesc si transportul :))

8. Ce apreciezi cel mai mult la un blogger?
Munca si dedicarea asupra blogului.Stiu cat de multa munca si implicare e in spatele unui simplu articol..Voua poate va i-a 5-6 min sa cititi un articol,dar pentru blogger ii i-a si 1 ora sau mai bine sa scrie un articol.Depinde de complexitatea acestuia...

9. Tenisi sau pantofi cu toc?
Pana nu demult am ales tenisi in orice situatie,de ceva timp aleg cu tocurile ,dar nu cele cui... :) Patrat si cu plaforma pentru siguranta mea :)

10. Care este cea mai mare satisfactie pe care ti-a adus-o blogul?
Cea mai mare satisfactie si nu cred ca e doar a mea a oricarui blogger .Faptul ca lumea iti citeste blogul,faptul ca iti comenteaza la articole,fie ca primesc critici sau aprecieri pentru mine inseamna mult. Chiar daca nu pot sa va multumesc sau sa raspund fiecaruia in parte,citesc cu mare interes toate parerile voastre si imi creste inima de bucurie cand vad ca sunteti alaturi de mine .
Va multumesc ! :* 

11. Ce nu te poti abtine sa iti cumperi?
Dulciuri :) Sunt pofticioasa... si chiar daca zic ca nu si nu intr-un final cedez :))

3 .Cele 11 fete nominalizate sunt !
  1. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro
  2. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  3. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  4. Claudia - http://claudiaschoice88.blogspot.ro/
  5. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  6. Iulia B. - http://iuliabeldean.blogspot.ro
  7. Ana - http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/
  8. Elena - http://homemadebyelena.com/
  9. Alina- http://alinaluibrumarel.blogspot.ro/
  10. Rita - https://addictedofbutterflies.wordpress.com
  11. Vanya - http://gothangelworld.blogspot.ro/


4.Cele 11 intrebari ...sunt
1.Cum ti-ai inceput viata de blogger ?
2.Ce satisfactii ai primit odata cu inceperea acestei etape in viata ta ?
3.Make-up sau nail art ?
4.Cate oje ai si care sunt preferatele tale?
5.Unde ai calatorit si unde ti-a placut cel mai mult ?
6.Culoarea preferata  ?
7.Ce te face sa revii pe un blog ?
8.Un produs esential in viata ta ?Fie el de beauty,gaget sau mai stiu eu ce altceva
9.Ce filme preferi ?
10.Care e motto-ul tau ?
11.Ce sfaturi mi-ai da pentru o reusita in arta bloggingului ?

 Daca mai este cineva care nu a fost nominalizat si vrea sa preia  aceasta provocare,vreau sa citesc raspunsurile :)Anuntati-ma si pe mine .
Sper ca va facut placere sa cititi raspunsurile mele .
Pupici  :* 

Etichete: ,