vineri, 5 iunie 2015

Ootd- Cardigan in dungi si bluza cu spatele gol

Astazi a venit vremea unei alte tinute :)Nu cred ca mai poate fi purtata asa...insa daca renuntam la cardigan si in locul pantofilor punem o perehe de sandale tinuta poate fi purtata foarte bine,avand in vedere ca nici nu sunt 30 de grade la mine:) Sper exemplu astazi pe la amiaz a inceput sa ploua si dupa masa s-a cam racit vremea..nu tare insa eu am simtit :)

De cum am zarit bluzita asta dragute pe site, am zis ca trebuie sa fie a mea. Apoi dupa ce am analizat-o mai bine....mi-am zis ...oare o fi potrivita pentru mine...spatele ala gol....
Hmmm , ce daca asta face toata bluza,avand in vedere ca fata e simpla.
Geanta Adona e din nou la datorie.
Vand genti...cumparati ? :)) Imi ajung doar doua ,restul le vand ca si asa nu le mai port :))
Nu stiu de ce dar nu ma mai pot despartii de ele...m-am indragostit iremediabil.... sunt foarte versatile si usor de combinat.
Accesoriul de par nu e tocmai ce mi-am dorit,sau ce am sperat insa imi place cum vine.Imi doream de fapt un accesoriu, bentita pentru frunte.Aceasta nue tocmai potrivita pentru asa ceva,eu mi-o imaginam altfel.Lantul si libelula ma deranjeaza pe frunte,pentru ca nici elasticul nu e foarte lejer.Asa ca am optat sa o port asa...imi place cum vine si asa.
A fost foarte ieftina,am luat-o de pe acelasi site ca si bluzita.Au preturi mici dar platesti transportul in functie de greutatea coletului.Se gasesc si produse cu transport gratis...oricum va invit sa vizitati :)


Cardigan Sheinside
Bluza/blouse Here
Colier/Necklace Lovelyholesale
Accesoriu de par/Hair accessory Bornprettystore 
Bratara/Bracelet Bornprettystore 
Pantaloni/Pants Here 
Pantofi/Shoes Romwe
Geanta Adona.ro





Bratara cu inimioare,foarte finuta si delicata...imi place <3 





Daca va place accesoriu de par si/sau bratara,ori daca ati gasit alte chestii dragute pe site-ul Bornprettystore,puteti beneficia de reducerea de 10% si sa va luati tot ce va doriti.
Scrieti doar BUTT10 si dati send order :))



Share:

7 comentarii:

  1. superba bluzita :) este sic ;)
    si accesoriile sunt ok, imi place baratarica foarte mult :)
    si accesoriul pt par este frumos :)
    cardiganul este cu dungulite deci esti in trend ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta tinuta <3 Bluzita mi se pare foarte ok , nu mi se pare deloc vulgara sau ceva de genul chiar daca are spatele gol :) Iti ador geanta <3 Te pup :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta tinuta <3 Bluzita mi se pare foarte ok , nu mi se pare deloc vulgara sau ceva de genul chiar daca are spatele gol :) Iti ador geanta <3 Te pup :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac pantalonii, topul are spatele adorabil (si ce pret mic are), iti vine bine tinuta, iar accesoriile ofera un aer boem. xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place bluzita si nu e deloc indecenta , lasa sa se vada atat cat trebuie si un model foarte interesant , funditele alea negre pe spate ... super si pretul foarte ok

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela Alexandra Verde12 iunie 2015, 23:40

    Ce draguta este bratarica. <3 Geanta e superba, neagra, e perfecta! <3

    RăspundețiȘtergere