Ootd - Trend Camasa in carouri

V-a fost dor de mine ?Mie da ...cu chiu cu vai mi-am facut astazi timp sa postez si aceast articol .Pozele sunt facute din aprilie.De ziua sotului am fost  iesiti putin din localitate.Mai exact zona Piatra Neamt...am vizitat cateva obiective turistice,manastiri,parcul tematic Ion Creanga si Cetatea Neamtului,dar doar pe afara pentru ca am ajuns tarziu :)
Daca tot am avut aparatul cu noi am profitat de ocazie si am  facut si cateva fotografii.
V-am spus ca anul acesta se poarta camasa in carouri.
Carourile care se poarta in primavara lui 2015 sunt mari si oblice, foarte grafice, in contraste de culoare sau combinatii alb-pastel, mici si chiar foarte mici, in combinatii de materiale diverse, sau chiar combinate cu alte imprimeuri.Modelul de tartan pemite combinatii de culori diferite, chiar culori care in alte alaturari nu-si prea au rostul, de exemplu rosu si verde. Printre cele mai des intalnite culori in CAMASILE IN CAROURI sunt rosul, albul, albastrul si verdele.
Eu am ales mov/roz in combinatie cu albastru/bleomarin.
Am mai multe combinatii in minte cu aceasta camasa.Abia astept sa le pun in practica:)Sa se incalzeasca putin...ca azi a plouat toata ziua si un frigggg.
Vesta de blanita mi-a prins foarte bine,pentru ca mi-a tinut de cald mai ales pe seara cand s-a lasat frigul,dar si atunci cand ne-a prins ploita :)
Am deja 4 veste din blanita si pe la toamna e posibil sa imi mai iau una,doua :)) 
M-am indragostit de ele si le ador,merg combinate cu aproape orice. 



Shirt Here
Fur Vest Here 
Jeans Breshka
Loafers Oasap
Boots Here 
Bag Here  








Geanta achizitie noua pe atunci.V-am zis ca vreau o geanta nu ma puteam hotara asupra culorii insa am ales pana la urma negru :)
Geanta e bestiala,si am purtat-o de atunci de 100 de ori ... cred :)) E mare ,e incapatoare,un material foarte bun in ea si o gasiti la oferta pe Adona.ro 




Lookbook  

Pinterest 



Etichete: , , ,