Ootd - Office outfit ,fusta midi si camasa alba +geanta Adona

Buna dimineata ! Ce faceti ?Eu tocmai ce m-am uitat la Eurovision ...Dezamagita pe de o parte,multumita pe alta.Voturile au fost cum au fost ...pe nedrept cam,dar asta e.Stiam dinainte ca nu avem sanse dar ma gandeam ca totusi ajungem undeva mai sus in top.
Spania,Italia,Marea Britanie,Franta,Grecia,Germania,Austria si lista poate continua..toate acestea sunt pline de romani cu toate acestea puncte yoc...Si totusi sunt multumita ca a castigat Suedia,celelalte 2 piese din top3 nu m-au dat pe spate.
In fine nu ma mai lungesc .FelicitariVoltajFelicitari Romania !!!

                                                                  ***
Si ca sa revenim la tinuta de astazi,imbracata asa m-am simtit ca o profesoare,ca o secretara :)Cu toate acestea mi-a placut si ma voi mai imbraca asa sau cel putin fusta trebuie sa o mai port cat de curand intr-o alta combinatie.Mi-am dorit o fusta midi bodycon si am gasit-o.Imi place si culoarea,e in trend,insa lungimea fustei imi cam da batai de cap,se putea cativa cm mai scurta,insa ma descurc si asa.Camasa alba se poarta stiti deja...asa ca prea multe cuvinte nu am ce sa va spun.Imi place o port cu placere si anul acesta mi-am propus sa port cat mai multe camasi.
Geanta ...o port cam toata ziua.Fac cu schimbul o zi port geanta Maddison si o geanta Irene :)) Nu ma pot hotara care imi place mai mult,asa ca le port in nestire :))

Geanta Irene Adona
Jacketa Sheinside
Camasa Lovelywholesale
Fusta Lovelywholesale
Colier Lovelywholesale
Pantofi Zara









Lookbook  

Pinterest

Etichete: ,