joi, 21 mai 2015

Joia fara cuvinte









Share:

4 comentarii:

  1. Tocmai ce ma uit la Supernatural , am reluat serialul pt a nu stiu cata oara. De fiecare data cand ajung "la zi" o iau de la capat :)))
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e frica sa ma apuc de vreun serial...imi amintesc dependenta avuta cu Breaking Bad ...eram in sevraj sa mai vad un episod...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmaresc..multe seriale , in fiecare zi am cate unul sau doua.Acum au intrat toate in vacanta,trebuie sa imi gasesc seriale noi,abia astept toamna cand apare sezoanele noi si seriale noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu urmaresc seriale, abia daca apuc sa vad un film seara :( pic de oboseala si adorm, rar apuc sa vad cap-coada un film :)
    copiii mei urmaresc anumite seriale , uneori chiar imi recomanda :)

    RăspundețiȘtergere