Ce am purtat in luna mai

Luna aceasta am tot iesit in zilele libere cu cel mic prin parc sau pur si simplu in oras.S-a intamplat de cateva ori sa am si aparatul la mine asa ca am profitat si am facut si cateva poze,Din lipsa de timp nu am apucat sa va arat si voua ce am purtat poate va  inspira vreo tinuta si pe voi.Eu de multe ori urmaresc fetele pe net,bloggeritele de fashion ,iar acestea imi ofera inspiratie pentru tinuta ce o pot purta maine...Daca nu fur ideea tinutei :) macar imi aduc aminte ca am si eu o piesa vestimentara asemanatoare in dulap :)
Nu va mai tin de vorba cu prostii :) va las sa urmariti cateva din tinutele ce le-am purtat eu luna asta.Mai sunt cateva insa acelea am sa vi le arat mai detaliat :)


Jacketa Here
Camasa Here
Pantaloni Here

Geanta  Here






Jacketa Here
Bluza Here
Ochelari  Here





Jacketa Here
Camasa  Here 
Botine  Here





Daca vreti sa fiti si voi in trend Sheinside va ofera sansa sa achizitionati orice va doriti la reducere
Be Your Piece Of Sunshine!

Summer Must-haves Sale!

Hot Styles For Hot Summer!

Spend $45 Take 31% OFF     Code: she31

Spend $95 Take 34% OFF     Code: she34

Ends: June/2

here: Be Your Piece Of Sunshine!


Etichete: , ,