Adona si-a marit gama de produse

Adona isi imbunatateste si mareste gama de produse .Dupa cum bine stiti Adona este unul din cele mai mari magazine online de genti de dama.Pana acum gaseati doar genti,dar acum daca faceti o scurta vizitia pe site veti gasi doua categorii Rochii dama si imbracaminte.
In categoria Rochii dama se gasesc doua subcategorii rochii casual si rochii office iar pentru ca mi-am propus pentru primavara si vara asta sa port rochii si fuste am ochit deja o rochita .
Rochia Marion imi place mult,imi place modelul si faptul ca are buzunare:)Nu imi place in schimb ca se gaseste doar intr-o singura nuanta insa pot trece peste acest aspect .



Rochia Emma imi place si ea.Din nou un minus pentru ca nu sunt mai multe nuante,dar ce mai conteaza cand modelul e asa dragut.

Pentru rochia Darcy Red nu am nici o obiectie,imi place si modelul si culoarea..marime este..deci ce imi pot dori mai mult.Un model ce se poate purta atat pe timp de zi,cat si la un eveniment mai putin pretentios.
Categoria Imbracaminte are 5 subcategorii si include colectiile de bluze dama, sacouri dama, camasi, fuste si pantaloni. In aceeasi nota variata, hainele Adona din categoria Imbracaminte pot fi purtate in diverse momente si in orice combinatie. Fie ca va aveti nevoie de  un outfit pentru birou sau o tinuta lejera de zi,pe site gasiti tot ce va trebuie
In subcategoria fuste am zarit o  fustita cu un imprimeu dragut.
Fusta Evelin are si o cromatica jucausa ce combina 3 culori,roz,albastru si alb. Si marimea fustei este perfecta pentru mine,este cu talia inalta si asta face sa imi alungeasca  corpul,eu fiind mai scunda :) 


Si in subcategoria camasi am vazut ceva simpatic si in trend.Camasa in carouri se poarta in aceasta primavara ...Daca sunteti in cautarea uneia o gasiti pe Adona..Eu am pus ochii de camasa Jaida.



Atat gentile cat si hainele sunt de o calitate foarte buna si merita achizitionate.Eu sunt deja la a doua geanta cumparata de la ei si pot sa va zic ca am doar cuvinte de lauda.
Voi revenii cat de curand cu un nou OOTD unde va fi inclusa si geanta Irene :).

Etichete: