Rochii pentru primavara

Abia astept sa se incalzeasca afara sa pot purta cat mai mult rochii si fuste.Nu stiu dar asa mi-am propus primavara si vara asta sa port cat mai multe rochite,cat am sa reusesc vom vedea.Sper doar sa fie vreme buna.
Sheinside asa cum v-ati obisnuit au oferte si oferte...De data aceasa rochiile sunt la putere...rochii dupa preferinte.Eu am ochit cateva,...sper ca macar una,doua sa intre in posesia mea.
Rochia cu flori si buzunare e in topul preferintelor.


Si aceasta rochie imi place... Houndstooth este in trend 


Rochia pulover un alt element in trend :) 

Daca si voua va place sa purtati rochite nu imi ramane decat sa va invit si shopping si sa va urez spor:) S-a dat start reducerilor deci ...acum e momentul 


Good news for you!

45% off for must-have dresses!

You will never go out of style!

Seize the chance or you may miss it forever!

Ends:Apr/16

here: Never Go Out Of Style Sale!





Etichete: ,