Ootd - Welcome Spring

De ceva vreme sunt in cautare de cardigane .Cand am vazut acest cardigan pe site,mi-a si atras atentia.Cum eu sper ca vremea sa se incalzeasca cat mai repede si sa pot purta cat mai multe cardigane, vreau sa imi maresc numarul lor din sifonier.La prima vedere a acestui cardigan ,mi-a placut culoarea si apoi faptul ca are curea inclusa in talie.A scapat de toata treaba cu cureaua,pentru a marca talia -super draguta treaba asta .
Cizmele sunt o dorinta mai veche .Voiam de asta toamna o pereche de cizme lungi  si de culoare camel sau maro.In sfarsit le am,le-am gasit aici si pretul este unul mai mult decat acceptabil .


Cardigan Here (click to shop )
Watch Here (click to shop )
Jeans Here (click to shop )
Boots Amiclubwear (click to shop )
Bag Pinkbasis(click to shop )












Follow and vote me

Lookbook

Chictopia 

Printrest

Twitter

Tumblr 

Thank you  !!!



Etichete: